Win xp/2000 privat netværk med Dynamske Ip~
Fra : Jan T S.

Dato : 26-11-01 23:18

Hvordan får man sit lokale netværk til at virke mellem en xp, win 2000 og en
98 makine.
min konfig:
Adsl modem en 10/100 mbit swits

Mit store problem ligger i de dynamiske ip,er man får fra tdc så man ikke
kan lave en fast ip på sine pc,er fik det til at virke da de den ene var med
win Me og de andre med 98. ved at ændre noget i mit reg.hotkey base.

jeg kan sagtens pinge dem mellem hianden på den ip som bliver tildelt fra
dhcp,en hos TDC men så kommer jeg heller ikke vidre.
hvad kan man gøre ?

da jeg har prøvet næsten alt rodet med dvs. pro...
så jeg håber at der er nogle der kan hjælpe

Mvh. J.S

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 27-11-01 22:48

"Jan T S." wrote:

> [...]
>
> jeg kan sagtens pinge dem mellem hianden på den ip som bliver tildelt fra
> dhcp,en hos TDC men så kommer jeg heller ikke vidre.

Hej
Hvis du kigger lidt tilbage i gruppen kan du se mange lignende spørgsmål og
svar.

En af løsningerne er at til føje protokollen "Netbeui" f.eks.

m.v.h.
Elmer