Overskrift med skjulte undermenuer???
Fra : Tommy Trout

Dato : 26-11-01 22:35

Hej gruppe
Måske forkert gruppe men jeg prøver
Jeg har hentet et script med evner som sub. MEN når jeg klikker på et link
åbnes det i et nyt vindue.
Hvordan får jeg den til at åbne i en ramme der hedder "bottom"
Jeg har lagt scriptet i dk.binaer under navnet overskrift
Hilsen Kim

Fra : Thomas Skyt

Dato : 27-11-01 15:42

Tommy Trout wrote:

> Jeg har hentet et script med evner som sub. MEN når jeg klikker på et link
> åbnes det i et nyt vindue.
> Hvordan får jeg den til at åbne i en ramme der hedder "bottom"

Nu kender jeg ikke scriptet, men du kan prøve at skrive

<base target="bottom">

i din header - så åbnes alle links i "bottom", og jeg ved ikke om det er
hvad du vil.

Ellers, så må du vel prøve at ændre koden i scriptet til at alle <a href
indeholder en target="bottom".

hygge,
--
Thomas Skyt http://sofagang.dk/
+++ HTML + Perl + PHP + MySQL + Linux +++