Quiz-lavine Sci-Fi special
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-11-01 22:57

Så er det vidst på tide vi får temaer på vores quizzer. Jeg har lige
gået DVDsamlingen igennem for nogle Sci-fi film og her er quizzen så:

Jeg har prøvet at inddele dem efter sværhedsgrad da der er en del, nu
må vi se om det er korrekt inddelt.

De nemme:

1) My father's going to be very upset when he hears about this! And
when my father gets upset, the ground shakes

2)Why do I do this? Three reasons: the pay is good, the scenery
changes, and they let me use explosives

3)"More human than human" is our motto.

4) You know, with all that makeup and stuff, I actually thought you
were smart for a second.

5) All you need is love, John Lennon, smart man, shot in the back, very
sad.

6) I am the beginning and the end. I bring order into chaos.

7) Throughout human history, we have been dependent on machines to
survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony

8)I want you off this rock on the next transport or I'm gonna shoot you
where it don't grow back.

9)You once asked me for advice. You want some now? Never pass up a good
thing.

10) Did you call moi a dipshit?

11) So, couldn't wait to get my shirt off again, huh?

De lidt sværrere:

1) Give my regards to oblivion.

2) I want my shirts laundered like they do at the Imperial Hotel in
Tokyo.

3) You went down thirty years ago, pal. You just don't know it yet.

4) Do you believe there is a part of yourself, deep inside in your
mind, with things you don't want other people to see? During a session
when I'm inside, I get to see those things.

De svære:
1) In all likelihood you're going to die out there. We're all going to
die out there, but none of us needs to be reminded of that fact.

2) It's time I level with you. I'm what you guys call a user.

3)I say destroy the cosmos, ask questions later.

4) I actually think there's an element of psychosis involved here

5) May your knife chip and shatter.

6) The word "impossible," Mr. Booth, is only found in the dictionary of
fools.

Fra : KNL DtP

Dato : 26-11-01 22:05

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse

> 2)Why do I do this? Three reasons: the pay is good, the scenery
> changes, and they let me use explosives

Armagddon (Rock Hound)

> 10) Did you call moi a dipshit?

T2

> 11) So, couldn't wait to get my shirt off again, huh?

X-men

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 26-11-01 22:14

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> wrote in message
> De nemme:

Enten er de ikke så nemme endda, eller også kan jeg bare ikke min sci-fi.

> 2)Why do I do this? Three reasons: the pay is good, the scenery
> changes, and they let me use explosives

Først tænkte jeg på Titan AE, men den dukker jo op længere nede. Det er
Amageddon.

> 3)"More human than human" is our motto.

Lyder bekendt, men det hjælper jo ikke så meget :(

> 4) You know, with all that makeup and stuff, I actually thought you
> were smart for a second.

ditto

> 8)I want you off this rock on the next transport or I'm gonna shoot you
> where it don't grow back.

ditto.

> 11) So, couldn't wait to get my shirt off again, huh?

Titan AE.

> 3) You went down thirty years ago, pal. You just don't know it yet.

Det lyder som Frequency.

> De svære:

> 6) The word "impossible," Mr. Booth, is only found in the dictionary of
> fools.

Den her lyder bekendt, eller også er det bare fordi jeg vil lyde som om jeg
næsten kan svare på en af de svære. Hæhæ, et opslag på IMDB afslører, at jeg
rent faktisk _har_ set den citerede film, men det er længe siden.

/Nikolaj

Fra : nikolaj borg

Dato : 26-11-01 22:18

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message

> Titan AE.

Damn, damn, damn. Det er jo selvfølgelig X-men, som Kristian siger

/Nikolaj

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-11-01 22:49

nikolaj borg skrev:

> Enten er de ikke så nemme endda, eller også kan jeg bare
> ikke min sci-fi.

Jeg er også chokeret over, hvor bundhamrende ringe jeg var til
sci-fi-citaterne. Som en trøst kan du få en nem ekstraopgave, der er
designet personligt til dig:

1. "Borg? That sounds Swedish ..."

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : nikolaj borg

Dato : 26-11-01 22:59

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message
> Jeg er også chokeret over, hvor bundhamrende ringe jeg var til
> sci-fi-citaterne. Som en trøst kan du få en nem ekstraopgave, der er
> designet personligt til dig:
>
> 1. "Borg? That sounds Swedish ..."

Ih, mange tak. Det må jo næsten være en Star Trek film. Og ja, jeg navnet
har det med at vække begejstring hos Trekkies.

/Nikolaj
- assistance is futile.

Fra : nikolaj borg

Dato : 26-11-01 23:04

> Ih, mange tak. Det må jo næsten være en Star Trek film.

ved nærmere eftertanke kunne det vel meget vel være den, hvor de er tilbage
i tiden... First Contact?

/Nikolaj
- existence is futile.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 00:05

nikolaj borg wrote in dk.kultur.film

> ved nærmere eftertanke kunne det vel meget vel være den, hvor de er
> tilbage i tiden... First Contact?

Se du ka' jo godt når du vil )

Fra : Jakob Madsen

Dato : 26-11-01 22:12

> 5) All you need is love, John Lennon, smart man, shot in the back, very
> sad.

Independence Day?

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 26-11-01 22:25

Hej Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac>

>1) My father's going to be very upset when he hears about this! And
>when my father gets upset, the ground shakes

12 monkeys

>2)Why do I do this? Three reasons: the pay is good, the scenery
>changes, and they let me use explosives

Armageddon

>3)"More human than human" is our motto.

Blade Runner

>4) You know, with all that makeup and stuff, I actually thought you
>were smart for a second.

Galaxy Quest

>5) All you need is love, John Lennon, smart man, shot in the back, very
>sad.

Independance Day (Welcome to earth!)

>6) I am the beginning and the end. I bring order into chaos.

Hmm. Star Trek?

>7) Throughout human history, we have been dependent on machines to
>survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony

Matrix

>8)I want you off this rock on the next transport or I'm gonna shoot you
>where it don't grow back.

Men in black

>9)You once asked me for advice. You want some now? Never pass up a good
>thing.

!?

>10) Did you call moi a dipshit?

Terminator II

>11) So, couldn't wait to get my shirt off again, huh?

X-men

>1) Give my regards to oblivion.

Lost in space

>2) I want my shirts laundered like they do at the Imperial Hotel in
>Tokyo.

Johnny Mnemonic

>3) You went down thirty years ago, pal. You just don't know it yet.

?!

>4) Do you believe there is a part of yourself, deep inside in your
>mind, with things you don't want other people to see? During a session
>when I'm inside, I get to see those things.

Total Recall?

>1) In all likelihood you're going to die out there. We're all going to
>die out there, but none of us needs to be reminded of that fact.

Space Cowboys?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 26-11-01 22:56

Hej!

Lars Kim Lund wrote:

> Total Recall?

Mener bestemt det er "The Cell".

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Morten DH

Dato : 26-11-01 22:38

> 9)You once asked me for advice. You want some now? Never pass up a good
> thing.

Starship Troopers

> 4) Do you believe there is a part of yourself, deep inside in your
> mind, with things you don't want other people to see? During a session
> when I'm inside, I get to see those things.

The Cell

Fra : Jens Thomsen

Dato : 26-11-01 23:00

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse

> De nemme:
>
> 1) My father's going to be very upset when he hears about this! And
> when my father gets upset, the ground shakes

Hæ. Den har jeg lige siddet og set: 12 Monkeys

> [...]

> sad.
>
> 6) I am the beginning and the end. I bring order into chaos.

First Contact (Star Trek)

> 7) Throughout human history, we have been dependent on machines to
> survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony

The Matrix

> 8)I want you off this rock on the next transport or I'm gonna shoot you
> where it don't grow back.

Men in Black

> [...]
>

> De lidt sværrere:
>
> 1) Give my regards to oblivion.
>
> 2) I want my shirts laundered like they do at the Imperial Hotel in

Johnny Mnemonic

> [...]
> die out there, but none of us needs to be reminded of that fact.
>
> 2) It's time I level with you. I'm what you guys call a user.

Tron

> 3)I say destroy the cosmos, ask questions later.

Spawn

> 4) I actually think there's an element of psychosis involved here
>
> 5) May your knife chip and shatter.
>
> 6) The word "impossible," Mr. Booth, is only found in the dictionary of
> fools.

The Black Hole

God quiz. Og pænt svær.

MVH
Jens

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 00:03

Jens Thomsen wrote in dk.kultur.film

> God quiz. Og pænt svær.

Tak, Virkelig flot at gætte både Tron og The Black Hole dem havde jeg
ikke regnet med at der var nogen der kunne.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-11-01 00:13

> Tak, Virkelig flot at gætte både Tron og The Black Hole dem havde jeg
> ikke regnet med at der var nogen der kunne.

De var ellers rimeligt oplagte. Både 'Booth' og 'user' er gode ledetråde.
Men måske skal man være oppe i en hvis alder for at kunne huske dem?

MVH
Jens

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 00:24

Der mangler stadig tre af de svære:

[...]

Lars Kim Lund skrev det ene korrekte svar efter det andet, jeg blev
helt nervøs "Heldigvis" fejlede han på de to sidste.
Alle de tre ovenstående film er rimeligt nye (lavet indenfor de seneste
5 år).

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 26-11-01 23:37

> [...]

>die out there, but none of us needs to be reminded of that fact.

>4) I actually think there's an element of psychosis involved here

eXistenz

>5) May your knife chip and shatter.

Dune the Miniseries

>Lars Kim Lund skrev det ene korrekte svar efter det andet, jeg blev
>helt nervøs "Heldigvis" fejlede han på de to sidste.

Bedre?

>Alle de tre ovenstående film er rimeligt nye (lavet indenfor de seneste
>5 år).

De to sidste har jeg ikke set, men google hjælper til. Jeg synes jeg
kan huske det første citat, men kan ikke finde filmen (endsige huske
den) :-/

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 26-11-01 23:41

Hej Lars Kim Lund <larskim@mail.com>

Wing Commander ?!

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-11-01 11:20

On Mon, 26 Nov 2001 23:41:27 +0100, Lars Kim Lund <larskim@mail.com>
wrote:

>Wing Commander ?!

Nu du siger det, jo :)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 00:43

Lars Kim Lund wrote in dk.kultur.film

> De to sidste har jeg ikke set, men google hjælper til.

Argh, du snyder jo, det er der jo ikke noget sjovt ved. enhver kan jo
gå ud og finde filmene på nettet.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-11-01 00:07

Hej Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac>

>Argh, du snyder jo, det er der jo ikke noget sjovt ved. enhver kan jo
>gå ud og finde filmene på nettet.

Jeg følger ikke nøje med i gruppen, så jeg var ikke bevidst om at man
ikke måtte tage hjælpemidler i brug.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 01:14

Lars Kim Lund wrote in dk.kultur.film

> Jeg følger ikke nøje med i gruppen, så jeg var ikke bevidst om at man
> ikke måtte tage hjælpemidler i brug.

Det burde værre åbenlyst, kan du ikke slette dine posts? Jeg har brugt
rimelig lang tid på at finde alle de citater frem og det er lidt træls
at de bare bliver besvaret af google og imdb.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-11-01 11:21

On Tue, 27 Nov 2001 00:13:48 +0100 (CET), Lars Hoffmann
<lars@hoffmann.ac> wrote:

>Det burde værre åbenlyst, kan du ikke slette dine posts? Jeg har brugt
>rimelig lang tid på at finde alle de citater frem og det er lidt træls
>at de bare bliver besvaret af google og imdb.

Vi der gætter med, læser (forhåbentlig) først de andre posts når vi
selv har gættet færdigt, så det gør ikke sååå meget (for mit
vedkommende, ihvertfald). :)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 11:40

Martin Mouritzen <mm@guideix.com> escribió en el mensaje de noticias
o6q60u8ose1bb7dngm1g2lnqtleq3rcqet@4ax.com...

> Vi der gætter med, læser (forhåbentlig) først de andre posts når vi
> selv har gættet færdigt, så det gør ikke sååå meget (for mit
> vedkommende, ihvertfald). :)

Jow det er da rigtigt nok, men det er da rimelig bittert alligevel

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 27-11-01 11:41

> Jow det er da rigtigt nok, men det er da rimelig bittert alligevel

Og hvad kan man så lære af det Lars?

Joakim

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 11:44

Joakim Lauridsen <agjo@li.is> escribió en el mensaje de noticias
9tvqjn$56s9a$1@ID-81106.news.dfncis.de...

> Og hvad kan man så lære af det Lars?

At skrive at man ikke maa bruge hjaelpemidler? Dunno, you tell me.

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 26-11-01 23:50

Yes, SciFi så burde jeg have en chance

> De nemme:
> 2)Why do I do this? Three reasons: the pay is good, the scenery
> changes, and they let me use explosives
Armageddon

> 3)"More human than human" is our motto.
6th day?

> 5) All you need is love, John Lennon, smart man, shot in the back, very
> sad.
Indepence Day

> 6) I am the beginning and the end. I bring order into chaos.
Er det ikke det Flemming Leth starter alle sine udsendelser med at sige? :þ

> 7) Throughout human history, we have been dependent on machines to
> survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony
Kunne godt passe til Maximum Overdrive?

> 10) Did you call moi a dipshit?
Den har jeg hørt før, men hvor?

> 1) Give my regards to oblivion.
Star Trek - Genrations

> 3) You went down thirty years ago, pal. You just don't know it yet.
Frequency

> 4) Do you believe there is a part of yourself, deep inside in your
> mind, with things you don't want other people to see? During a session
> when I'm inside, I get to see those things.
øv øv, den har jeg også hørt, men kan ikke huske filmen

hmmm var ikke lige så god til scifi som jeg havde håbet, må heller få
brygget en Horro-spacial sammen :)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 00:50

Johnny Jakobsen wrote in dk.kultur.film

> hmmm var ikke lige så god til scifi som jeg havde håbet, må heller få
> brygget en Horro-spacial sammen :)

Ja kom igang, det klør allerede i fingrene

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 01:24

Læs ikke Lars Kim Lunds svar hvis du vil gætte med. Han har (uvidende
om at det ikke var meningen) fundet svarene på nettet og således
besvaret alle citaterne.

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 29-11-01 13:24

> [...]

> Læs ikke Lars Kim Lunds svar hvis du vil gætte med. Han har (uvidende
> om at det ikke var meningen) fundet svarene på nettet og således

Det er derfor, at jeg synes, at det er så som så med denne slags cyberquizer.
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Kim Frandsen

Dato : 27-11-01 09:42

On Mon, 26 Nov 2001 21:56:31 +0100 (CET), Lars Hoffmann
<lars@hoffmann.ac> wrote:

>6) I am the beginning and the end. I bring order into chaos.

Woohoo, jeg kan en

Borg Queen i Star Trek: First Contact.
--
Live Long And Prosper,
Kim Frandsen - kim-frandsen@fabel.dk - ICQ# 9569527

Fra : John Hinge

Dato : 27-11-01 11:47

On 26 nov 2001 Lars Hoffmann was heard to say:

> 5) All you need is love, John Lennon, smart man, shot in the back,
> very sad.

Independence Day

> 7) Throughout human history, we have been dependent on machines to
> survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony

The Matrix

> 11) So, couldn't wait to get my shirt off again, huh?

X-Men

> De lidt sværrere:
>
> 2) I want my shirts laundered like they do at the Imperial Hotel in
> Tokyo.

Johnny Mnemonic

> [...]

> 1) In all likelihood you're going to die out there. We're all going
> to die out there, but none of us needs to be reminded of that fact.

Wing Commander.. yuck !

> 2) It's time I level with you. I'm what you guys call a user.

Tron

> 3)I say destroy the cosmos, ask questions later.

Spawn, ok flot film

> 5) May your knife chip and shatter.

Dune

> 6) The word "impossible," Mr. Booth, is only found in the
> dictionary of fools.

Her måtte jeg snyde og lede på IMDB, og så er det endda
fra en af mine klassiske yndlinge, The Black Hole
en kæk lille film :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 12:07

John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> escribió en el mensaje de
noticias Xns9166783303316SHAYERA@193.88.15.201...
> Wing Commander.. yuck !

Alle korrekte.
Jeg forstaar ikke rigtigt at folk generelt har saa meget imod Wing
Commander, jeg syntes det var en ok lille sci-fi historie. Den havde
sine nedture (de faa par scener der foregaar inde paa killrathi skibene
er lidt pinlige), men ellers har den gode effekter, rigtig laekker lyd
(baghoejtalerne arbejder godt i DD5.1), en ok historie og ganske
underholdende personligheder. Jeg sammenligner heller ikke filmen med
spillene, da jeg ikke har spillet dem mere end hoejst en halv time, men
det er maaske der filmen skuffer?
En sjov ting er at nogle af de rumkampe der bliver kaempet imellem de
store skibe minder om da U96 blev bombet med dybtvandsbomber. Det er jo
ekstra morsomt naar de nu har Jürgen "Das Boot" Prochnov som officer paa
rumskibet.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-11-01 12:56

On Tue, 27 Nov 2001 12:06:49 +0100, "Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac>
wrote:

> [...]
>er lidt pinlige), men ellers har den gode effekter, rigtig laekker lyd
>(baghoejtalerne arbejder godt i DD5.1), en ok historie og ganske

Jeg syntes nu også filmen var okay. Ikke det største hurra-råb.
Jeg syntes det var trist at Kilrathi'erne har skiftet udseende fra
spil->film.

>Jeg sammenligner heller ikke filmen med
>spillene, da jeg ikke har spillet dem mere end hoejst en halv time, men
>det er maaske der filmen skuffer?

Ja, jeg syntes personligt at selve filmsekvenserne i spillene var
bedre lavet end filmen var.

Men alt i alt syntes jeg filmen var okay. Den kunne dog have været
*MEGET* bedre. - Jeg savnede desuden den "rigtige"[tm] Blair og
Tolwyn. :)
--
Guideix Martin Mouritzen Phone +45 43270524
Ringager 2A, 1. Java Developer Fax +45 43270556

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 13:07

Martin Mouritzen <mm@guideix.com> escribió en el mensaje de noticias
slv60u0jp8gkbqvsrm914c6ueil6ht4ca3@4ax.com...

> Men alt i alt syntes jeg filmen var okay. Den kunne dog have været
> *MEGET* bedre. - Jeg savnede desuden den "rigtige"[tm] Blair og
> Tolwyn. :)

Blev den "rigtige" Tolwyn ikke spillet af selveste knud skywalker (Mark
Hamill) eller er det noget jeg husker galt?

Fra : John Hinge

Dato : 27-11-01 13:22

On 27 nov 2001 Lars Hoffmann was heard to say:

> John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> escribió en el mensaje
> de noticias Xns9166783303316SHAYERA@193.88.15.201...
>
> Alle korrekte.
I try harder :)
Nej jeg sætter en ære i ikke at IMDB'e, før jeg har lavet mine
gæt, og jeg skammede mig over ikke at gætte Black Hole..

> [...]
> effekter, rigtig laekker lyd (baghoejtalerne arbejder godt i
> DD5.1), en ok historie og ganske underholdende personligheder.
Tjaaa, nu så jeg den *host' på en vcd *host* og det var før jeg
havde mit 5.1 stads oppe og køre, og enkodningen var lidt...
Men jeg ved ikke, jeg syntes bare ikke filmen rykkede for mig.

> Jeg
> sammenligner heller ikke filmen med spillene, da jeg ikke har
> spillet dem mere end hoejst en halv time, men det er maaske der
> filmen skuffer?

Det er en mulighed, jeg har dog også kun spillet det en lille
bitte smule.. :)

> [...]
> dybtvandsbomber. Det er jo ekstra morsomt naar de nu har Jürgen
> "Das Boot" Prochnov som officer paa rumskibet.

Det er den slags ting der er sjovt ved film nogengange :)

Fra : Martin Møller

Dato : 27-11-01 13:13

"Lars Hoffmann" wrote:

> De nemme:

> 2)Why do I do this? Three reasons: the pay is good, the scenery
> changes, and they let me use explosives

'Alien: Resurrection' ?

> 3)"More human than human" is our motto.

'Aliens?'

> 7) Throughout human history, we have been dependent on machines to
> survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony

'The Matrix'

> 10) Did you call moi a dipshit?

'Terminator 2: Judgement Day'

> De lidt sværrere:
>
> 1) Give my regards to oblivion.
>
> 2) I want my shirts laundered like they do at the Imperial Hotel in
> Tokyo.

'Johnny Mnemonic'

De eneste jeg lige umiddelbart kunne. :-//

/Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 27-11-01 13:18

De to alien-film har du gaettet forkert, de oevrige var rigtige nok. Jeg
er egentlig lidt flov over ikke at have et godt alien citat med i
quizzen, der er saa mange fede one-liners i Aliens

Fra : Martin Møller

Dato : 27-11-01 13:24

"Lars Hoffmann" wrote:
> De to alien-film har du gaettet forkert, de oevrige var rigtige nok. Jeg
> er egentlig lidt flov over ikke at have et godt alien citat med i
> quizzen, der er saa mange fede one-liners i Aliens

Ja, lidt ærgerligt der ikke var nogle citater fra Alien-filmene... En enkelt
gylden kommentar fra Hudson kunne der vel godt ha´ været plads til...

Men ellers en god quiz. :)

/Martin

Fra : Mikster

Dato : 27-11-01 15:43

> 3)"More human than human" is our motto.

Blade Runner

> 5) All you need is love, John Lennon, smart man, shot in the back, very
> sad.

Independence Day

> 7) Throughout human history, we have been dependent on machines to
> survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony

The Matrix

VH MIKKEL

Fra : Christian Andersen

Dato : 27-11-01 23:59

Lars Hoffmann wrote:

>De svære:
>1) In all likelihood you're going to die out there. We're all going to
>die out there, but none of us needs to be reminded of that fact.

Pitch Black

--
"'Gid man var ligeså smart som dig.' - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil" - Lars Kyndi Laursen i dk.edb.internet

http://chran.dyndns.dk - Nu med statistik!

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 28-11-01 12:34

> [...]
> were smart for a second.
> Gæt:
> 5) All you need is love, John Lennon, smart man, shot in the back, very

svar: Independence Day. (Instr. Roland Emmerich,Universal Soldiers, Star
Gate, Godzilla, Patriot)

> 6) I am the beginning and the end. I bring order into chaos.

Svar: Star Trek: First Contact.

> 7) Throughout human history, we have been dependent on machines to
> survive. Fate, it seems, is not without a sense of irony

Gæt: The Matrix eller Terminator II

> 8)I want you off this rock on the next transport or I'm gonna shoot you
> where it don't grow back.
>
> 9)You once asked me for advice. You want some now? Never pass up a good
> thing.

Svar: Starship Troopers (Paul Verhoeven, Hollow Man, Total Recall, o.a.)

> 10) Did you call moi a dipshit?
> Svar: Terminator II (James Cameron, Terminator, Titanic, True
Lies, Aliens)