Legekammerater søges i Slagelse eller omeg~
Fra : L

Dato : 26-11-01 21:30

Hej gruppe

Jeg har en bekendt, men en 10 måneders dalmatiner, som mangler en eller
flere "legekammerater" at mødes og "race ud med".
De bor i Slagelse.

Mail, så formidler jeg kontakten

Hilsen Lars

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 26-11-01 21:46

L skrev:
> Jeg har en bekendt, men en 10 måneders dalmatiner, som mangler en eller
> flere "legekammerater" at mødes og "race ud med".
> De bor i Slagelse.
>
> Mail, så formidler jeg kontakten

Kunne faktisk også godt bruge en legekammerat til min 7 år gamle
dalmatiner hanhund, den blev alenehund i påsken, da vores 13 år gamle
hunhund døde, så nu er han bare blevet en rigtig hængerøv, og møder han
en anden hund når jeg går tur med ham, så ved han ikke om han skal
snakke med den eller bare gå videre, så normalt så skynder han sig at
smutte videre.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Millie

Dato : 27-11-01 10:31

Jeg har en 7 måneder gammel tæve, som jeg tror er en flat/lab/rottweilerX.
Hun har f...... krudt i røven og kunne trænge til en ordentlig tur engang
imellem, også for at aflaste vores gamle flat-han, som har gigt og ikke kan
følggge med hende.
jeg tager gerne bilen til Slagelse engang imellem..
hilsen Millie