Opdatering af IE
Fra : Fondri

Dato : 26-11-01 20:18

Hej

Jeg har IE 5.0 og vil gerne have IE 5.5 sp2, men hver gang den begynder at
installere stopper den ved 67 %, hvordan kan det mon være.
Håber der er en der ved hvad det kan være.
Mvh Fondri

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 26-11-01 20:23

"Fondri" <schindel@os.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har IE 5.0 og vil gerne have IE 5.5 sp2, men hver gang den begynder at
> installere stopper den ved 67 %, hvordan kan det mon være.
> Håber der er en der ved hvad det kan være.

Utroligt mange forskellige ting kan være årsagen. Jeg har to mulige
løsninger:

1. Antivirusprogram blokkerer, slå antivirus fra, når du installerer
programmer
2. Ved visse konfigurationer, og ved visse opgraderinger kan du ikke tage et
for stort spring. Nu er det et stykke tid siden, jeg har rodet med
opgraderinger, men kan man ikke stadigvæk starte med at opdatere til en 5,5,
og bagefter installere service pakken? Det har tidligere løst en problemet
for mig...

> Mvh Fondri

/Kasper

Fra : Fondri

Dato : 26-11-01 20:39

Hej
Jeg har ikke noget Antivirus instaleret og det er lykkedes at få instaleret
5.5 sp1 på engelsk men derfra og til at sp2 vil den ikke. Det er da
underligt, jeg har prøvet 10 gange og hver gang stopper den ved 67%