Underlig Nokia 821+
Fra : KO

Dato : 26-11-01 18:03

Min Nokia 8210 er blevet "underlig"!!! Display'et viser ikke altid korrekt,
forstået på den måde, at det viser grafik'en forkert! Dette gør den kun
sjældent, men det er irreterende.... Det er ver. 5.16 fra 15-02-00. Tror i
en opdatering af software kan hjælpe? Eller er det måske selve displyet, som
er ved at stå af?

Takker for gode råd

Fra : Claus Svanholm

Dato : 27-11-01 20:00

Hej
Det er displayet og en velkendt fejl i displayet specielt på de første modeller. Du kan få det skiftet hos Nokia Store i København
eler hos EMTS. De gør det på fem minutter.

VH CLaus

Fra : Devast8or

Dato : 27-11-01 20:11

Vel kun hvis der stadig er garanti på telefonen, ikke? Eller synes Nokia at
det er så grim en fejl (det gør jeg!) at de også gør det efter garantien er
udløbet?

Devast8or (som har en N8210 med samme problem, men uden garanti)

--
Spamfilter activated

Fra : Søren Larsen

Dato : 27-11-01 23:54

Det er et lille stykke gummi bag displayet der skal skiftes (kendt fejl på
8210).

Mvh.
Søren

----------
Blå, røde og hvide lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Display-gummi skiftes i Nokia 8210
----------

Fra : Devast8or

Dato : 28-11-01 14:25

Ja men det er vel ikke noget jeg kan gøre selv....

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Søren Larsen

Dato : 28-11-01 15:11

> Ja men det er vel ikke noget jeg kan gøre selv....

Jo, hvis du er lidt fingernem og har en T6 skrutrækker, kan man godt skifte
det selv.

Ellers kan jeg godt tilbyde at gøre det for dig.

Mvh.
Søren

----------
Blå, røde og hvide lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : Tage Christoffersen

Dato : 28-11-01 18:33

Hejsa Søren !!!
Du skulle vel ikke vide hvor man kan købe det Stykke Gummi vel
Min har samme fejl desværre :(
Vær sød at svar mig på mail : Tamer@pc.dk
M.V.H Tage

Fra : Devast8or

Dato : 28-11-01 19:40

En T6 skruetrækker? hvad er det? en af dem med de mystisk sekskantede ender
istedet for en normal stjerne/flad skruetrækker? Sådan en har jeg ikke.
Det lyder da meget godt at du kan gøre det for mig, men jeg kan se i din sig
at du bor i Aalborg. Det er desværre en smule langt væk fra Ølstykke hvor
jeg bor.
Sådan en skruetrækker og det stykke gummi der skal skiftes, hvad koster
sådan noget?

Devast8or

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 28-11-01 20:00

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i

> [...]
> fra Ølstykke hvor jeg bor.
> Sådan en skruetrækker og det stykke gummi der skal skiftes, hvad koster

Det koster ikke rigtigt noget...! Du kan få en skruetrækker til under 50
kr. og et stykke gummi er vel noget man kan finde ved en tømmerhandel...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-11-01 20:15

Boris Mathiasen skrev:

>et stykke gummi er vel noget man kan finde ved en tømmerhandel...!

Det er vist ikke bare et alm. stykke gummi (hvis det overhovedet er
gummi), der bliver overført data til displayet gennem det.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : Søren Larsen

Dato : 29-11-01 09:28

> Det er vist ikke bare et alm. stykke gummi (hvis det overhovedet er
> gummi), der bliver overført data til displayet gennem det.

Nej, det er ikke et alm. stykke gummi. Der er små ledere igennem det, og det
har forskellig størrelse fra telefon til telefon.

Jeg har dem liggende. (og skifter dem gerne hvis du ikke selv vil.)

Og ja, skruetrækkeren (Torx str.6) er sådan en lille sekskantet sag, som kan
købes i mange byggemarkeder.

Mvh.
Søren

Blå, rød og hvide lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.