WOL /CC Nyhedsgrupper
Fra : Ham Sjel

Dato : 26-11-01 18:00

Hej
Jeg har mailet WOL ang. skift fra TDC. Jeg ville dog gerne lige have lidt at
vide om nyhedsgrupper, men kunne ikke få ret meget at vide.
Derfor er der nogen der er skiftet fra TDC til en af de andre 2 som lige vil
bruge 2 min på at fortælle hvorvidt der er *.binaries grupper og og WOL/CC's
newsserver er lige så fucked up som tele skod dum?
Takker
Ham sjel

Fra : *Xray

Dato : 26-11-01 21:56

"Ham Sjel" <the_borg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
WOL/CC's
> newsserver er lige så fucked up som tele skod dum?

Hahaha, du får ikke meget ud af at skifte til WOL eller CC hvis du bruger de
binære grupper. Det er kun TDC der har 99% styr på dem

Ved ik hvad du mener med at TDC's newsserver er fucked up? Kører da som
smurt pt. Fuld speed og alle filer er der osv.

*Xray

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-11-01 22:21

"*Xray" <mrsmooth@NOSPAMprivat.dk> wrote in message

> Ved ik hvad du mener med at TDC's newsserver er fucked up? Kører da som
> smurt pt. Fuld speed og alle filer er der osv.

Ja det er så rigtigt nok,,,

Men det kører nu altså en smugle sløvt, ivertfald på dread03

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-11-01 22:30

> Ja det er så rigtigt nok,,,

Fx har du svaret på nogle indlæg i warez gruppen,, som jeg ikke kan se... Så
helt fint kører det altså ikke....

og det tager altså ca. 10 sekunder at hente et indlæg....

Fra : *Xray

Dato : 26-11-01 22:41

> Fx har du svaret på nogle indlæg i warez gruppen,, som jeg ikke kan se...

> helt fint kører det altså ikke....

Okay, kan se mine egne med det samme. Jeg bruger dtext.news.tele.dk - måske
derfor?

kan sgu ik lige huske hvordan man ser hvilken dread man sidder på.

> og det tager altså ca. 10 sekunder at hente et indlæg....

Kører fuld speed her som sagt.

*Xray