Ang. Godfather IV???
Fra : NN

Dato : 26-11-01 15:45

Er der nogen der har hørt noget om en Godfather IV? Jeg har en kammerat der
mener at have hørt det skulle eksistere. Kan der være udgivet en slags
efterfølger, uden "rigtig" sammenhæng med de andre?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 26-11-01 15:43

"NN" <ec-odense@pc.dk> wrote in message
> [...]
> mener at have hørt det skulle eksistere. Kan der være udgivet en slags
> efterfølger, uden "rigtig" sammenhæng med de andre?

I det afsnit af Banjos Likørstue hvor Kenned besøgte Søren Ryge - sagde
sidstnævnte at Godfather I/II/III/IV var hans yndlingsfilm

hmmm tænkte jeg så - han er åbenbart ikke så vild med film at han er sikker
på hvilke film på hans top 4 der rent faktisk findes

--
/mathias

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 28-11-01 11:46

> [...]
>
> hmmm tænkte jeg så - han er åbenbart ikke så vild med film at han er sikker
> på hvilke film på hans top 4 der rent faktisk findes

Ja, der smågrinede jeg altså også
Ikris

--
Posted from [213.129.5.150]

Fra : nikolaj borg

Dato : 26-11-01 15:59

> [...]
> mener at have hørt det skulle eksistere. Kan der være udgivet en slags
> efterfølger, uden "rigtig" sammenhæng med de andre?

Corona noterer den som en "movie rumored" (iøvrigt med Leonardo som
interesseret deltager), men det seneste indlæg er fra 1999, så der er vist
ikke sket så meget omkring den film på det seneste:

http://www.corona.bc.ca/films/details/godfather4.html

/Nikolaj

Fra : SL

Dato : 26-11-01 16:29

Hvis jeg ikke husker meget galt, mener jeg at Danny Aiello filmen "The Last
Don" (made for tv) blev udgivet som "Godfather 4" i Danmark eller
ihvertfald blev den taglined som den.

Endnu et usmageligt indgreb fra danske videotiteloversætterhærgere.... (hvis
der er noget der hedder det?)

http://us.imdb.com/Title?0118381

/Simon
"You got your shirt on backwards player! - .... Players fuck up!"
Ice Cube / Mike Epps - Next Friday"

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 26-11-01 16:47

Hejsa
På den ekstra-dvd der følger med dvd-sættet udtaler Puzo at han har
skrevet et manuskript til Godfater IV.
Det skulle foregå lige efter at Sonny og Michael er født og omhandle
historien om hvordan Vito prægede sine børn - især Sonny off course
Men han sagde også at hen ikke regnede med at selskabet ville lave den
og de havde da også indtil nu afvist dette. Men Coppola skulle være
klar hvis han får grønt lys

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Peter

Dato : 26-11-01 17:33

Jeg tror ikke at det er "The last Don" men Danny Aiello der er ment som
Godfather 4, men her følger lidt info:

Dette står bag på det danske cover.
En roman har mere end noget andet tegnet vort billede af den sicilianske
mafia. Filmatiseringen af den har skabt historie. Det handler om Mario Puzo'
s "The Godfather". Nu er han tilbage med endnu et storværk om familie,
kærlighed og loyalitet blandt den brutale underverden i USA: Mario Puzo's
Den Sidste Godfather.

Et link hvor man kan se det danske cover.

http://blockbusterimages.blockbuster.co.uk/Videos/covers/dk/DenSidsteGod_l.j
pg

Fra : nikolaj borg

Dato : 26-11-01 17:58

"Peter" <peter@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg tror ikke at det er "The last Don" men Danny Aiello der er ment som
> Godfather 4, men her følger lidt info:

[snip]

The Last Don hedder Den Sidste Godfather på dansk. Eller rettere: Det er
ihvertfald det samme skuespillere, som er med, og begge hedder "Maro
Puzo's..."

/Nikolaj

Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 28-11-01 11:45

> Er der nogen der har hørt noget om en Godfather IV? Jeg har en kammerat der
> mener at have hørt det skulle eksistere. Kan der være udgivet en slags
> efterfølger, uden "rigtig" sammenhæng med de andre?

Det er egentlig kun en humorting, men i The Score snakker Robert De Niro og
Marlon Brando hele tiden om, at de har kendt hinanden i 25 år. Dette skulle
være en reference til Godfather, men en fortsættelse er det jo ikke just.
Ikris

--
Posted from [213.129.5.150]