Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 959NF
Fra : Z@R

Dato : 26-11-01 09:11

taget fra edbpriser.dk:
Samsung SyncMaster 959NF
Size: 19" (18" viewable)
Max Resolution: 1920x1440@73Hz
Dot Pitch: 0,24
HSF: 30-110kHz
VSF: 50-160Hz
Regulations: TCO99

3.600kr - nogen bedre???
--
//Z@R
UiN: 46245436
Email: h@cker.mailbox.as
ftp://anonymous@80.62.43.206:21

Fra : -=Madsen=-

Dato : 26-11-01 11:41

Er der mogen som har denne skærm på lager endnu ?, det skulle være en
afløser for 900NF

Fra : Janus Pallesen

Dato : 26-11-01 12:54

> Er der mogen som har denne skærm på lager endnu ?, det skulle være en
> afløser for 900NF

Jeg kan ikke finde nogen det har den. Der står på deres sider at den kommer
i løbet af 14 dage, men jeg har snakket med en enkelt forhandler der først
regner med at få den efter nytår...

Jeg mener at det er den bedste i det prisleje. Alternativet er i mine øjne
at gå op i en Hitachi CM772ET til 4685,- eller en sony G420 til 5315,-

Mvh
Janus Pallesen (Der selv regner med at købe en 959NF når den kommer igen)

Fra : Oktafat-Java

Dato : 26-11-01 20:59

"Janus Pallesen" <pallesen@kampsax.dtu.dk> wrote in message news:9tta17$q8v$1@eising.k-net.dk...

> Jeg kan ikke finde nogen det har den. Der står på deres sider at den kommer
> i løbet af 14 dage, men jeg har snakket med en enkelt forhandler der først
> regner med at få den efter nytår...

Taget fra et indslag d. 20-11 00:23 Skrevet af Jeppe Vesterbæk

"Hej
Jeg har netop modtaget mit Palit Microsystems GeForce 3 ti-200 kort. Til min
store undren er 2d-kvaliteten ved 1600x1200 dårligere med mit nye
grafikkort. Kan dette virkelig passe? Synes eller jeg har læst et eller
andet sted, at dette kort skulle have ganske fornuftig 2d-kvalitet. Og i det
mindste da bedre end mit gamle Riva-kort.
*Min skærm er en Samsung SyncMaster 959NF
*Kører med de nyeste Nvidia-drivere"

Hilsen Joe

Fra : Fragel

Dato : 27-11-01 19:00

> [...]
det
> mindste da bedre end mit gamle Riva-kort.
> *Min skærm er en Samsung SyncMaster 959NF

How, der blev mit navn vist nævnt. Jeg har haft skærmen i lidt mere end to
uger (køb i xdata), og synes det er en dejlig skærm. Som det fremgår af
indlæget herover, er jeg ikke tilfreds med 2d-kvaliteten i 1600x1200, men
jeg er ret sikker på, at det er grafikkortets skyld da jeg i flere
udenlandske nyhedsgrupper har set folk brokke sog over 2d-kvalieten på
GeForce kort i høje opløsninger. Jeg bestiller et Radeon8500 så snart dette
kommer til landet, og regner derefter med at 2d-kvaliteten vil blive noget
bedre.

/Jeppe