Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
V: Hvor er bedst at få fremkaldt
Fra : L@rs

Dato : 25-11-01 21:11

Hej Group

Jeg har sendt mine film (135mm farve) et par forskellige steder hen her på
det sidste.

Jeg syntes ikke de altid kommer tilbage i god stand. Negativerne er ofte
ridsede.

Har nogen et godt råd.

Med venlig hilsen

Lars

Fra : KH

Dato : 25-11-01 23:46

"L@rs" <lars9999@excite.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> det sidste.
>
> Jeg syntes ikke de altid kommer tilbage i god stand. Negativerne er ofte

Hej Lars.

Jeg får mine billeder fremkaldt hos den lokale Photocare-butik.
Jeg får en umådelig fin service og billederne er bare i orden.
Det er min anbefaling, og så kan du finde Photocare flere steder i landet.
Http://www.photocare.dk

Hilsen Klaus.
Tag evt. et kig forbi min hjemmeside, hvor jeg har lagt et lille gallery
ind med nogle af mine billeder.
Http://home20.inet.tele.dk/stockbroker .

Fra : L@rs

Dato : 26-11-01 17:43

Hej igen

Det er såmænd ikke billederne der er problemet, men mine(farve) negativers
tilstand når jeg får dem tilbage i fremkaldt stand.

Fra : KNL DtP

Dato : 26-11-01 18:09

"KH" <miller@snabelvand.dk> skrev i en meddelelse

> Hilsen Klaus.
> Tag evt. et kig forbi min hjemmeside, hvor jeg har lagt et lille gallery
> ind med nogle af mine billeder.
> Http://home20.inet.tele.dk/stockbroker .

Ikke for noget, men hovedparten af dine billeder er fyldt med støvkorn.
Dette bærer præg af dårlig negativbehandling (kan enten være hos
fotohandleren eller under scanning).

Jeg har også oplevet at mine negativer var støvede og ridsede - en gang var
der endda klippet i billedet. Sjovt nok skete det hos PhotoCare, og efter
den mishandling flyttede jeg fotohandler.

Her får jeg både fremkaldt dias og farvenegativer + lavet
"digitale"-forstørrelser af mine indscanninger. Perfekt arbejde!!

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : KH

Dato : 26-11-01 18:17

"KNL DtP" <kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her får jeg både fremkaldt dias og farvenegativer + lavet
> "digitale"-forstørrelser af mine indscanninger. Perfekt arbejde!!

Det vil jeg da tage til efterretning..
Tak.

KH.

Fra : Kenneth Darling Soer~