Simlock Nokia 3310
Fra : jmc

Dato : 25-11-01 20:57

Jeg har sidet og leget med et datakabel, Og lavet Logoer samt ringetoner
mm. Og pludeselig har telefonen aktiveret Simlocken, Er der andre der ha
været ude for dette, Telefonen er købt fra ny uden Simlock af Tele DKP\CTT5AD1.tmp

http://www.kandu.dk/

Fra : Kabelsalg DK

Dato : 25-11-01 21:38

Hvilket program har du brugt? det burde ikke umidelbart kunne lade sig gøre.
Det er ikke bare sikkerheds koden du har fået ændret?

--
Mvh...Søren

Vi har danmarks billigste kabler, flasher kabler samt udstyr til
mobiltelefoner,
www.kabelsalg.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-11-01 22:03

jmc skrev:

>Jeg har sidet og leget med et datakabel, Og lavet Logoer samt ringetoner
>mm. Og pludeselig har telefonen aktiveret Simlocken, Er der andre der ha
>været ude for dette,

Du har leget med NokiaTool og kom til at pille for meget? Så er
telefonen blevet låst, og du skal have fat i et flasher-kabel for at
få den låst op - hvis du ikke selv vil ud og købe den slags, så er der
efterhånden mange der kan hjælpe dig.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia 8310 uden SIM-lås - inkl. forsendelse: 3'699,-
Se http://www.simlock.dk/link/8310/

Fra : Brian Pedersen

Dato : 26-11-01 17:12

HEHE, jeg har prøvet det samme, men jeg gik bare ind til forhandleren og
sagde at den havde pludselig låst sig selv,, da de mente at det var min egen
skyld, blev jeg bare rasende, og så kan du tro de fik fundet en ny telefon
til mig!!!