NCK-NSCK
Fra : Surfman

Dato : 25-11-01 18:20

Hejsa NG

Hvad er NCK og NSCK (tror det er noget kode af en slags).

Det er noget jeg skal bruge til at åbne min T10S (Debitel).

SurfMan

Fra : Søren Larsen

Dato : 25-11-01 18:31

> Hvad er NCK og NSCK (tror det er noget kode af en slags).
>
> Det er noget jeg skal bruge til at åbne min T10S (Debitel).

Unlock-koden er forskellig fra telefon til telefon. Dvs. at den er bestemt
af telefonens EMEI nummer.

Mvh.
Søren

----------
Blå, røde og hvide lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia, Siemens og Ericsson telefoner (Bor i Aalborg og klarer
det mens du venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-11-01 19:40

Søren Larsen skrev:

>Dvs. at den er bestemt
>af telefonens EMEI nummer.

Det hedder IMEI-nummer, og det er ikke sikkert af telefonernes
unlock-koder har noget at gøre med dette nummer. Sådan var det
rigtignok før i tiden (hvor man kunne regne koden ud hvis man kendte
IMEI-nummeret og operatørkoden), men det er ikke tilfældet mere.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia 8310 uden SIM-lås - inkl. forsendelse: 3'699,-
Se http://www.simlock.dk/link/8310/