Skitfter snart
Fra : paven

Dato : 25-11-01 18:09

Hvis der ikke snart kommer en fornuftig løsning på den cisco router 677, er
jeg bange for at CC vil miste en del kunder,
da de har tænkt sig at skifte alle deres 1meg modems ud med en cisco 677, og
det volder kun problemer med det skidt
jeg har flere gange kontaktet CC med held i at få fat på dem en gang, hvor
der blev åbnet for alle mine porte på routeren,
så troede jeg at nu kunne jeg sende filer bruge mit webcam osv i msn
messengeren, men nej det har ikke hjulpet en dyt,
så nu overvejer jeg kraftigt at skifte udbyder evt til TDC, da der ikke er
problemer hos dem med deres routere, da jeg kender flere som er
kunde der og er tilfreds, det skal da siges at jeg "næsten" altid har været
en tilfreds kunde hos CC, og dette indlæg er ikke postet i den forkerte
gruppe, da jeg håber at der snart er en som har haft samme problem som jeg,
men har fået løst det, vil gerne høre hvis der er noget som har/er i samme
situation

MVH
PAVEN

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-11-01 18:15

paven wrote:

>der blev åbnet for alle mine porte på routeren,
>så troede jeg at nu kunne jeg sende filer bruge mit webcam osv i msn
>messengeren, men nej det har ikke hjulpet en dyt,

Det har ikke noget med CyberCity at gøre. Det er fordi H.232 (som er den
protokol MSN Messenger benytter sig af), ikke virker igennem NAT.

--
"'Gid man var ligeså smart som dig.' - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil" - Lars Kyndi Laursen i dk.edb.internet

http://chran.dyndns.dk - Nu med statistik!

Fra : Anthrax

Dato : 25-11-01 23:44

Kan det så slet ikke lade sig gøre???, kender flere med samme problem
--
Mvh/Best Regards
--==Frank==--

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-11-01 18:30

"paven" <slikkehansi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg har flere gange kontaktet CC med held i at få fat på dem en gang,
hvor
> der blev åbnet for alle mine porte på routeren,

Kig på deres Global IP produkt der giver din computer den offentlige IP
Mange protokoller kan ikke køre over standard NAT

Tillykke til Danmark - Nu med udsigt til intelligent regering
Tillykke til Århus - Nu med udsigt til intelligent borgmester

Fra : Peter Kiil

Dato : 25-11-01 18:51

in article 9tr8j6$nsg$1@news.cybercity.dk, paven at slikkehansi@hotmail.com
wrote on 25/11/01 18:08:

Jeg kender masser der er glade for deres CC forbindelser med CC router. Her
er nogen punktummer. Det kunne se ud som om du kunne bruge dem.

/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : FB

Dato : 25-11-01 23:45

"paven" <slikkehansi@hotmail.com> wrote in message
så nu overvejer jeg kraftigt at skifte udbyder evt til TDC, da der ikke er
problemer hos dem med deres routere, da jeg kender flere som er
kunde der og er tilfreds

-

Ehm,, jeg er utilfreds ? Deres router er jo griner, man kan ikke en skid med
den, og hvis den ikke virker optimal og man ringer til dem, får man at vide
at man ikke kan finde ud af at sætte en SpeedStream router op, LOL.
Den er jo for nem, og deres service er heller ikke god.
Det er min helt egen personlig mening om TDC.

Fra : Hauge

Dato : 26-11-01 16:28

Hejsa

"FB" <kanius_dk@hotmail.com> wrote in message
> Det er min helt egen personlig mening om TDC.

Syntes nu egentligt at det siger mest om dig, end om TDC

Mvh Hauge

Fra : Oddball

Dato : 26-11-01 17:25

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> suxede in message

> Syntes nu egentligt at det siger mest om dig, end om TDC

Hvis du quotede rigtigt, hvad jeg går ud fra at du gjorde... så er min helt
egen personlige mening om dig, at du er åndsvag!!
En personlig mening siger da meget om omtalte ting! Det er førstehåndsviden,
partisk men stadig førstehånd, altså fortalt af en der har erfaringer med
det! Ellers kunne man vel sige at en avisartikel skrevet af en journalist,
bare var hans personlige mening, og hvor ville vi så stå i dette IT samfund?

Fra : Jokke

Dato : 01-12-01 16:55

> [...]
jeg,
> men har fået løst det, vil gerne høre hvis der er noget som har/er i samme

davs pave

nu skal du høre, da du fik din cisco 677 router fik du sikekrt også nogle
bøger med ------------- har jeg ret ??

THEN RTFM, der står faktisk hvordan du løser dine problemer med prote og
protokoller ------ jaja ved det er engelsk tekst, men du skal jo også kunde
engelsk for at kunne configurere din router, så frem med læsebrillerne og
tænd din natlampe.

ååååååhhhh jo det er det sorte som er bogstaver og det vide er papiret.

skriv tilbage når du har læst din bog og løst dit problem

Fra : John Hinge

Dato : 02-12-01 13:10

On 01 dec 2001 Jokke was heard to say:
abolutely nothing.

Note til selv : Husk ikke at fodre trolde når du er hung over.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs