streger under likks
Fra : Jørn Jeppesen

Dato : 25-11-01 17:08

Hej alle.

Jeg har set spørgsmålet før, men ikke noget svar.

Hvordan fjerner man streger under links i FrontPage 2000

Håber én kan svare.

Hilsen fra Bornholm

Fra : Henrik Dvoracek

Dato : 25-11-01 18:07

> Hvordan fjerner man streger under links i FrontPage 2000
>
> Håber én kan svare.
----

A:link {
text-decoration:none;
}

God fornøjelse!
-------

Med venlig hilsen
Henrik Dvoracek

http://www.supplier.dk
- Stedet, hvor leverandører og kunder mødes!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-11-01 18:26

Sun, 25 Nov 2001 17:07:46 +0100, skrev "Jørn Jeppesen"
<joern@email.dk>:

>Hvordan fjerner man streger under links i FrontPage 2000

Hvis det gælder alle links på siderne, så er det nemmeste at
indsætte flg. imellem <head> og </head> (i htmlvisning):

<!--
a   {text-decoration: none}
-->
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 25-11-01 21:25

> Hvis det gælder alle links på siderne, så er det nemmeste at
> indsætte flg. imellem <head> og </head> (i htmlvisning):

> [...]

siden - hvad gør jeg forkert?

Hilsen Pia

Fra : Gevaldi

Dato : 25-11-01 21:57

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:9trk3s$mof$1@sunsite.dk...

> siden - hvad gør jeg forkert?

Alt for damerne:)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-11-01 12:58

Sun, 25 Nov 2001 21:24:41 +0100, skrev "Pia Palmblad Wright"

>siden - hvad gør jeg forkert?

Prøv at poste en url til en side, hvor det ikke virker.

Ellers er det svært at fejlfinde.