Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP Photosmart 215, godt køb?
Fra : Anders Lorentzen

Dato : 25-11-01 16:52

Hej
Jeg fandt dette kamera til 1399 hos: http://www.digital4u.dk/. Det er det
billigste sted jeg har set, det er ikke engang billigere de steder i
tyskland jeg har kigget.

Nogen der har erfaringer med dette kamera?
Er der andre alternativer, helst ikke meget dyere, og meget gerne til
compact flash?
Steder dette kamera er billigere?

Mvh
Anders Lorentzen

Fra : Per Madsen

Dato : 25-11-01 16:59

Kig på
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?cameras=hp_c215&method=side
byside

her er der vist ikke så mange roser. 2 ud af 5 mulige stjerner er da ikke
imponerende.

/Per

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 25-11-01 18:14

"Per Madsen" <per_madsen@(nospam)vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> byside
>
> her er der vist ikke så mange roser. 2 ud af 5 mulige stjerner er da ikke

Nej det tror jeg bare jeg holder mig fra... Andre forslag?

Anders Lorentzen

Fra : Thomas L

Dato : 25-11-01 23:24

Andre forslag? Måske skulle du overveje Fuji FinePix 2600 & 2800 zoom
som er noget af det bedste man kan få for 3000 - 4000 kr for
øjeblikket. Jeg har selv bestilt 2800 Zoom i Tyskland til kr. 4000,-
inkl. porto .

Thomas L

Fra : Esben

Dato : 25-11-01 23:48

> [...]
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?cameras=hp_c215&method=side

> Nej det tror jeg bare jeg holder mig fra... Andre forslag?

HP c318 er en noget nyere model, pris ca. 2.500,-

--
Esben

Fra : Lars Schmidt

Dato : 28-11-01 10:04

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> wrote in

> [...]
> side

> HP c318 er en noget nyere model, pris ca. 2.500,-

Har du nogle billeder, taget med HP 318c? Jeg kunne godt tænke mig at se
kvaliteten.

Lars