Hejsa!
Fra : lene

Dato : 25-11-01 16:37

Hej, igen

Tusind tak for Jeres gode svar. Jeg vil straks hitte ud af noget med en
eller anden dyreværnsforening.
For øvrigt giver jeg hunmisserne p- piller, og det er kun smuttet 1 gang.
Heldigvis lagde hun sig med de nyfødte i vores udhus, og jeg fik gelejdet
dem alle ind hos os. Jeg nussede med killingerne hver dag, så de blev tamme,
og nu har de alle fået et godt hjem (vi har 2 af dem selv- Pepe og Leo). De
har været lidt slemme til at besørge i hjørnerne i stuen, men så kværnede
jeg lidt frisk peber ud om aftenen inden vi gik i seng, så nu er det
heldigvis slut med det.
Hvor er det dejligt med denne gruppe!

Hilsner fra Lene og alle de andre