Fremstilling af Nokia tekst-billed beskede~
Fra : Dan Nielsen

Dato : 25-11-01 15:32

Hejsa!

Jeg ville hør om der er nogen der ved hvordan man laver disse "tekst-billed
beskeder"??
Ikke de alm. billed beskeder!........hvis i forstår hvad jeg mener!?
Er der måske en hjemme side hvor man kan gå ind og sende dem fra??

Mvh
Dan

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-11-01 16:48

On Sun, 25 Nov 2001 15:31:45 +0100
"Dan Nielsen" <torskerogn@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Ikke de alm. billed beskeder!........hvis i forstår hvad jeg mener!?
> Er der måske en hjemme side hvor man kan gå ind og sende dem fra??

som den smiley du selv lige har lavet, så tegner man dem bare med tegn.
|^^^^|
(|)(|)
)o (
('-' )

bare fyld linierne ud med mellemrum indtil du skifter til ny linie. Husk
at hvert billede skal være 4 linier stort (i hvert fald på nokia
telefoner). MVH
Kim Schulz

--
http://www.schulz.dk - En nørds bekendelser!
Nørdesnak, attitude og alverdens usexede nyheder for nørder

Fra : Dan Nielsen

Dato : 25-11-01 17:28

Ja jeg viste godt at det bare var tegn!
Men sider der virklig nogen og trykker dem ind på telefonen?
Jeg troet bare der var et eller andet smart program eller lignene,
som kunne et eller andet smart med at lavet et billed om til et
"tegne-billed"

Dan

Fra : Devast8or

Dato : 27-11-01 14:18

Der ligger et script på nedenstående side der kan lave et .gif billede om
til ASCII-art. Der findes vist også en nyhedgruppe hvor der bliver postet
den slags.
http://www.degraeve.com/gif2txt.shtml

Devast8or

--