netværk med adsl?
Fra : jd

Dato : 25-11-01 15:20

Jeg har 1024/256 ADSL med fast IPadresse, jeg har ingen router imellem.
Hvordan kan jeg dele linien mellem mine 2 andre komputere så de også kan
komme på internettet?

JD

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-11-01 15:22

Snup et kig på <http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=inetshare>.

--
Jacob - www.bunk.cc
The more control, the more that requires control.

Fra : jd

Dato : 25-11-01 15:36

Tak, for linken.
JD