Hvordan sætter jeg en mailserver op ?
Fra : SharkanDK

Dato : 25-11-01 13:53

Hej,

Der er vel ikke en venlig sjæl herinde som vil poste screenshots af hvordan
vedkommendes mailserver er sat op ?

Jeg har Merak Mail Server, men hvis der er en anden som er lettere at bruge,
køber jeg den.

Det gør desuden ikke noget hvis du har Tele Danmark Bredbånd og bruger
dyndns.

På forhånd tak.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-11-01 14:06

"SharkanDK" <sharkandk@hotmail.com> writes:

> Der er vel ikke en venlig sjæl herinde som vil poste screenshots af hvordan
> vedkommendes mailserver er sat op ?

Der er ikke nogen screenshots (jeg ved ikke rigtig hvad jeg skulle
lave screenshots af :), men jeg har lavet en lille hurtig vejledning
til hvordan man sætter Postfix op. Den kan findes på
<http://net.bunk.cc/>.

> Jeg har Merak Mail Server, men hvis der er en anden som er lettere at bruge,
> køber jeg den.

Jeg kender ikke Merak, men Postfix er gratis, og ganske god, hvis du
spørger mig. Jeg ved at et par stykker af de store danske udbydere
blandt andet bruger den.

> Det gør desuden ikke noget hvis du har Tele Danmark Bredbånd og bruger
> dyndns.

Det gør jeg desværre ikke, men det skulle være ganske let at rette til
i det eksempel-konfiguration jeg også har lagt online.

--
Jacob - www.bunk.cc
You are taking yourself far too seriously.

Fra : SharkanDK

Dato : 25-11-01 14:21

Sorry.

Glemte at skrive at jeg hører Windows XP.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 25-11-01 14:37

LOL hvordan lyder den så - er det deres nye plade ?

*SORRY KUNNE IKKE NÆRE MIG*

U.

Fra : SharkanDK

Dato : 25-11-01 16:32

> LOL hvordan lyder den så - er det deres nye plade ?
>
> *SORRY KUNNE IKKE NÆRE MIG*

Bare iorden. My mistake

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 25-11-01 15:05

"SharkanDK" <sharkandk@hotmail.com> writes:

> Glemte at skrive at jeg hører Windows XP.

Da du ikke skrev noget om dit system antog jeg blot at det var magen
til mit. Det er det tydeligvis ikke.

--
Jacob - www.bunk.cc
Let's send the Russians defective lifestyle accessories!