hvalpeøvelser - omformulering....
Fra : Don Harris

Dato : 25-11-01 13:30

Hej igen

Tak for tipsene, men det jeg efterlyser, er øvelser som jeg kan lave med mit
hvalpehold. Vi bruger øvelser som f.eks. passage, løbeglæde, felt, søg
o.s.v. Men jeg er ved at løbe tør for ideér til øvelser vi kan lave to eller
flere sammen. Det er ikke så meget neje, rulle o.s.v jeg efterlyser. Men tak
alligevel.

Jeg efterlyser også øvelser som kan få vores " forældre " til at bryde
sammen af grin :)

Og så lige noget til jer der er godt igang med jeres træning....Prøv at lave
apport med en flødebolle....Den ultimative prøve... :))

Mange hilsener fra Carina

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 25-11-01 13:58

> Og så lige noget til jer der er godt igang med jeres træning....Prøv
at lave
> apport med en flødebolle....Den ultimative prøve... :))
>
> Mange hilsener fra Carina
Den må vi lige prøve her hjemme .. er spændt på hvor meget flødebolle
jeg får tilbage

Nå men jeg har vel foreslået at du leger ensommerdagigågaden ? ellers
foregår det på flg. måde bed alle på holdet binde deres hund på nær en
... og udlever så 1 stk. pølse til hver person ... og bed så
pølsefolket bevæge sig rundt mellem hinanden i med pølsen i hundehøjde
og gerne lidt provokerende overfor hunden .. hundeføreren der går
rundt mellem alle disse pølser(der skal forestille at være is) skal
selvfølgelig forsøge at holde hundens opmærksomhed og altså sørge for
at pølsefolkene har både pølser og fingre i behold .. efter passende
tid binder den der er inde sin hund af og en anden fører henter sin
hund... osv..

Stafetløb med små forhindringer og opgaver er også gode der sætter kun
fantasien grænser .. og så kan jeg varmt anbefale at du arrangerer
rigtig bytur med holdet .. jeg skal love for det trætter hunden ...
Den amerikanske line tror jeg at jeg har anbefalet dig .. den er altså
sjov og endnu sjovere med lakridssnørebånd end tråd .. kender du denne
øvelse .. mvh Ami

Fra : Carina Graversen

Dato : 25-11-01 15:51

Hey !!!

- Er det nogle hunde der evt. skal ende op med at gå til konkurrencer eller
andet ???
(DcH, DKK, PH eller lignende, eller er det "bare" almindelig
familiehundstræning.)

Hilsen
Carina

- - -