Quiz-lavine 5
Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 25-11-01 01:14

Vi fortsætter quizzen. De sædvanlige regler gælder. Ikke noget med IMDB.
God fornøjelse

1
I'm a paranoid schizophrenic. I'm my own entourage!

2
Smile! You're at Mr. Smiley's

3
Picture a girl who took a nose dive from the ugly tree and hit every branch
on the way down

4
What you've done is taken God's oldest killing machine and given it reason
and will. What you've done is knocked us all the way to the bottom of the
Goddamn food chain. That's not a great leap foward in my book

5
Fester, fester, fester. Rot, rot, rot.

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

"Gid man var ligeså smart som dig." - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil

Fra : LazyA

Dato : 25-11-01 01:26

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> skrev

> 2
> Smile! You're at Mr. Smiley's

Er det ikke guldscenen fra American Beauty?

Anders

Fra : Anders Nielsen

Dato : 25-11-01 01:38

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9164B789C554larskyndidk@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Smile! You're at Mr. Smiley's
>
> 3
> Picture a girl who took a nose dive from the ugly tree and hit every

Saving privat ryan

> [...]
> and will. What you've done is knocked us all the way to the bottom of the
> Goddamn food chain. That's not a great leap foward in my book

deep blue sea (pinligt jeg kan den)

vh Anders

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 25-11-01 01:48

> 1
> I'm a paranoid schizophrenic. I'm my own entourage!
Ameraca's Sweethearts

> 2
> Smile! You're at Mr. Smiley's
American Beauty

> 3
> Picture a girl who took a nose dive from the ugly tree and hit every
branch
> on the way down
Kunne være Saving Private Ryan, men det er nu ikke en ualmindelig talemåde,
så andre korrekte svar vil nok forekomme

> [...]
> and will. What you've done is knocked us all the way to the bottom of the
> Goddamn food chain. That's not a great leap foward in my book
Deep Blue Sea

> 5
> Fester, fester, fester. Rot, rot, rot.
French Kiss

/mikkel

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 25-11-01 14:45

On 25 nov 2001 Mikkel Andreasen enriched usenet with:

> America's Sweethearts
> American Beauty
> Saving Private Ryan
> Deep Blue Sea
> French Kiss

Fem rigtige til Hr. Andreasen, som måske vil samle tråden op herfra.

Fra : John Hinge

Dato : 25-11-01 10:32

On 25 nov 2001 Lars Kyndi Laursen was heard to say:

> Vi fortsætter quizzen. De sædvanlige regler gælder. Ikke noget med
> IMDB. God fornøjelse

OBS, jeg har ikke kigget på de andre besvarelser endnu
vi kan jo ikke allesammen sidde klokken 01:xx og quizze :)

Og som sædvanlig er jeg en svagpisser, med kun 1 gæt :)
> [...]
> reason and will. What you've done is knocked us all the way to the
> bottom of the Goddamn food chain. That's not a great leap foward in

Deep Blue Sea
Den rykker ret flot den film, og til dem der siger :
Ajj for hælvede sådan kan hajer ikke svømme, det vildt
urealistiskt at de accelererer sådan etc etc..
På den ene side : vi ser dem svømme rundt på hvad ? 40-60 cm vand
og det holder ikke nej, men når vi ser dem ude i bassinet, så er
de faktisk skildret ganske ok.
Det her er jo ikke din sædvanlige hvidhaj, som lever af sæler og
den slags snøvlesvømmere. Hajerne i DBS er baseret på Makohajen
som altså lever af makreller og den slags fisk.
Og makreller svømmer altså normalt ikke så langsomt som deres
eksistens i tomat og dåse antyder, makrellen er faktiskt en
overordentligt hurtig fisk, og den haj som har dem som en
lækkerbidsken skal stå tidligt op og sætte turbolader på
sine svømmefinner. Makoen er nok den hurtigste haj overhovedet
og de få optagelser jeg har set af dem på Discovery viser
netop en meget meget hurtig fisk.
Den er så heller ikke så fotogen som en hvidhaj fordi makoen
har typiske fiskespiser tænder, sådan en bunke hulter til
bulter nåle tænder (spidser til som en nål) i modsætning
til hvidhajens berømte savtakkede smil.

Ok, det forsvar kan nok stadig ikke redde filmen, men
jeg kan altså egentlig godt li den, der er gang i den
der er et par overraskelser, og det var et ok forsøg
på at genoplive haj genren.
Vi må nok vente på at enten Meg eller Megalodon projekterne
genoplives og siger bøh.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Martin Møller

Dato : 25-11-01 15:23

"John Hinge" wrote:

Ok, det forsvar kan nok stadig ikke redde filmen, men
> jeg kan altså egentlig godt li den, der er gang i den
> der er et par overraskelser, og det var et ok forsøg
> på at genoplive haj genren.

Du er ikke alene... :) Jeg kan også godt li´den. Det er nu mest fordi, jeg
fandt det ganske underholdende og morsomt at filmen afliver Samuel Jackson
lige i starten og at den kvindelige helt lader sig æde til sidst. Jeg kan
skam godt se, at mange ikke synes filmen måske er så god, men ligesom dig,
fandt jeg den ok.
Just my two cents...

/Martin

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 25-11-01 12:33

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, Lars Kyndi
Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

>Smile! You're at Mr. Smiley's

American Beauty, at the burger joint.

>Picture a girl who took a nose dive from the ugly tree and hit every branch
>on the way down

Saving Private Ryan.

>Fester, fester, fester. Rot, rot, rot.

French Kiss.
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Aakjær

Dato : 25-11-01 13:05

Lars Kyndi Laursen <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message
> Vi fortsætter quizzen. De sædvanlige regler gælder. Ikke noget med IMDB.
> God fornøjelse

> 5
> Fester, fester, fester. Rot, rot, rot.

Addams family.