søges: "Rutchebane-hvin"
Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-11-01 17:58

Hej,

Er ikke sikker på at det er den rigtige gruppe til dette, men:

Jeg leder med lys og lygte efter <subj.> der skal bruges til et flash-klip
jeg er ved at producere til en hjemmeside.

Det skal være et "flerstemmigt hvin", som dem man hører i tivoli/bakken :)

Er der nogen her i gruppen der kan hjælpe, eller henvise til den korrekte gruppe
vil jeg være taknemmelig.

--
Lasse Jensen

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 24-11-01 19:22

Måske kan du finde noget (måske links) via denne http://www.rcdb.com/

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please, do not reply by email)

Fra : Lars B.

Dato : 24-11-01 22:38

In article <3kQL7.4883$TN1.451417@news000.worldonline.dk>,
lucifer@nstuff.dk says...
> [...]
>
> Er der nogen her i gruppen der kan hjælpe, eller henvise til den korrekte gruppe

Prøv evt at undersøge om ikke dit lokale bibliotek skulle ligge inde dem
sound effect cd'er, der burde du kunne finde hvad du søger....
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Astrid

Dato : 26-11-01 02:58

www.findsounds.com

Fra : dentro

Dato : 26-11-01 09:31

Hvad med at lede i bibliotekerne til spillene "Theme Park
Wolrd" og "Rollercoaster Tycoon". Jeg har selv spillene (dog
ikke installeret), og jeg kan huske at der er lige præcis de
lyde du mangler. Spørgsmålet er så bare om man kan finde
dem.

--
/ d E n T r O
kena|REMOVE|@mail.dk