Tekst
Fra : Helstrup

Dato : 24-11-01 17:58

Jeg har lige lagt en ekstra side ud til min hjemmeside...
Der er en del tekst på, men det sidste af teksten vises ikke!!
Det forstår jeg ikke!?
Siden er her
http://www.tristanogisolde.dk/mytologien.htm

Med venlig hilsen
Frank Helstrup

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-01 18:43

Sat, 24 Nov 2001 17:58:28 +0100, skrev "Helstrup"
<Helstrup@telefona.dk>:

>Jeg har lige lagt en ekstra side ud til min hjemmeside...
>Der er en del tekst på, men det sidste af teksten vises ikke!!
>Det forstår jeg ikke!?

Tjah - når man kigger på kildekoden, så slutter den med
<center><h2>Forestillingen</h2></center> <p ALIGN="justify">
Der findes i dag mange forskellige versioner af Tristan og Isolde
som er et studie værd. Vi har gennem improvisati

Så der er vel ikke noget at sige til, at browseren ikke viser
mere.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Helstrup

Dato : 25-11-01 11:58

Du har det med at tale ned til folk!
Det er ikke nødvendigt!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-11-01 18:28

Sun, 25 Nov 2001 11:58:09 +0100, skrev "Helstrup"
<Helstrup@telefona.dk>:

>Du har det med at tale ned til folk!

Smid mig i dit killfilter.

Fra : John Sahl

Dato : 25-11-01 18:38

"Helstrup" <Helstrup@telefona.dk> wrote in message news:9tqj08$omd$1@sunsite.dk...
> Du har det med at tale ned til folk!
> Det er ikke nødvendigt!

Det Knud mener er at du ikke har afsluttet dine tags, din
kode er ukomplet.

Tag dig et par timer til at læse lidt på http://www.html.dk de
vil vist være givet godt ud.

Lige som et kvarter på http://www.usenet.dk heller ikke ville være
at foragte.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-11-01 18:56

Sun, 25 Nov 2001 18:38:29 +0100, skrev "John Sahl"
<johnsahl@worldonline.dk>:

>Det Knud mener er at du ikke har afsluttet dine tags, din
>kode er ukomplet.

Eller for den sags skyld skrevet teksten færdig.

Fra : John Sahl

Dato : 25-11-01 22:44

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message news:34c20uk30lo8bd4idnjivaef37ih4kjkt5@news.tele.dk...
> Eller for den sags skyld skrevet teksten færdig.

Teksten er vel uvedkommende i denne gruppe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-11-01 11:57

Sun, 25 Nov 2001 22:43:44 +0100, skrev "John Sahl"
<johnsahl@worldonline.dk>:

>Teksten er vel uvedkommende i denne gruppe

I og for sig - ja, men dermed mener jeg at det burde være
tydeligt, at se, at der mangler noget.

Fra : Helstrup

Dato : 27-11-01 16:56

Du er en klog og hoven mand knud!!!

Fra : Betin@

Dato : 27-11-01 18:59

Helstrup@telefona.dk skrev...
> Du er en klog og hoven mand knud!!!

Du virker, med dit sprogbrug, ikke som om du vil hjælpes.

Betin@