dk.edb.internet.webdesign.gratis
Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 24-11-01 16:54

Kunne nogen ikke oprette en nyhedsgruppe a la subj. til alle dem der
tror at dette forum har *pligt* til at lave alles hjemmesider 100%
gratis og uden at de selv skal røre en finger?

Jeg synes der er alt for mange der synes det er nemmere at spørge her
end selv at gøre en MINIMAL indsats!

Misforstå mig ret, jeg vil gerne hjælpe folk, men kun hvis de gider
"høre" hvad jeg "siger" og gider tænke en lille smule selv.

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : P.N.

Dato : 24-11-01 23:02

"Mogens Meier Christensen" <mmc@nospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> Misforstå mig ret, jeg vil gerne hjælpe folk, men kun hvis de gider
> "høre" hvad jeg "siger" og gider tænke en lille smule selv.

jamen lad dog endelig være med at hjælpe de der er dovne og dumme.
så er dit problem løst

P.N.