Re: Hvalpe Øvelser
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-11-01 16:27

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:...

> "Don Harris" <dood@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej !
Jeg prøver lige at sende denne mail igen da jeg ikke kan se den i
gruppen og den blev faktisk sendt sidst på formiddagen så nu gensender
jeg den ... og kan så tilføje at kontaktøvelser hvor du står med en
godbid mellem læberne er en god øvelse , der endda kan øves i alle
situationer også mens man slapper af i lænestolen .. det drejer sig
som at have en godbid mellem læberne og hver gang hunden tager
øjenkontakt til dig dropper du godbidden og roser .. det er en dejlig
øvelse til hunde i alle aldre og kan også varieres på en masse måder

Fra : Finn Jensen

Dato : 24-11-01 16:31

> Hej !
> Jeg prøver lige at sende denne mail igen da jeg ikke kan se den i
> gruppen og den blev faktisk sendt sidst på formiddagen så nu gensender
> jeg den ...

Drønede fint ind på WOL serveren kl. 11.10
( news:3bff7223$0$11602$ba624c82@nntp01.dk.telia.net... )

--
Venligst
Finn Jensen

PS: Moses er på vej Ami.....tålmodighed er en dyd )

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-11-01 18:10

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse

> "Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

> Drønede fint ind på WOL serveren kl. 11.10
> ( news:3bff7223$0$11602$ba624c82@nntp01.dk.telia.net... )

Underligt for hos mig er det første indlæg stadig ikke at se ...???
> PS: Moses er på vej Ami.....tålmodighed er en dyd )

Jae og mens græsset gror dør hesten
mvh Ami

Fra : Finn Jensen

Dato : 24-11-01 18:23

> Jae og mens græsset gror dør hesten

Ang. græsset så skal du ind i news:dk.fritid.hus-have og ang. hesten skal du
nok ind i news:dk.fritid.hest og nu skal Moses ud og skilde vandene af så
opvasken kan blive fin

--
Venligst
Finn Jensen