Massive Attack
Fra : Sune Ribergaard Henr~

Dato : 24-11-01 15:13

Er der nogen som om Massive Attack er på vej med et nyt album?

mvh
Sune - stor Massive Attack-fan

Fra : zcully

Dato : 24-11-01 17:21

Hej Sune

Jeg er også selv en mega fan, så jeg følger heftigt med.
De er i øjeblikket i studiet og har næsten færdiggjort den nye cd, som
skulle komme til at indeholde 12 numre. Det er meningen at arbejdet skal
blive færdig i år og at de så starter mixningen af albummet i starten af
2002. Så det er altså planen indtil videre. Men udgivelsen er ikke fastlagt
endnu.

Iøvrigt er der lige kommet en DVD med deres greatest videos.

/Zcully

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 25-11-01 13:22

zcully <zcully@hotmail.com> skrev:

> Iøvrigt er der lige kommet en DVD med deres greatest videos.

Fedest - den må jeg ha' hjem til samlingen!

--
Rasmus.

Fra : Kim Riber

Dato : 25-11-01 16:43

"zcully" <zcully@hotmail.com> >
> Men udgivelsen er ikke fastlagt

Hmmmmm, jeg syntes ellers at have læst/hørt at de ikke var sammen mere, men
fedt de stadigvæk er sammen, eller er nogen gået solo eller til andre
projekter ????
glæder mig vildt nu, efter du, zcully, kunne fortælle de gode nyheder.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kim Riber

Fra : Jens Mariager

Dato : 25-11-01 22:51

Hej!

Er der nogen der kan fortælle mig hvad det fede nummer hed, som de lavede
engang som blev spillet ufatteligt meget på MTV. Videoen blev skudt i et
skud (kan man sige det :)

Hvis jeg skal uddybe mere må i meget gerne skrive. Jeg kan ikke huske hvad
hun synger. Det er nok 5-8 gammelt.

Mvh. Jens

Fra : Lars B.

Dato : 26-11-01 10:20

In article <9trp3v$6u9$1@sunsite.dk>, m@riagerREMOVE.dk says...
> [...]
> skud (kan man sige det :)
>
> Hvis jeg skal uddybe mere må i meget gerne skrive. Jeg kan ikke huske hvad

Hvis jeg ikke husker helt galt, så er det "unfinished symphoney" du
tænker på... den hvor sangeringen går ned af en gade, mens der filmes i
et skud.

--

Lars B
"Ekspert: Person der kan gøre selv de

Fra : Hauerslev

Dato : 26-11-01 15:27

Jeg kommer mere til at tænke på "Protection" som vistnok også var filmet i
et skud.
:)

Fra : Kasper

Dato : 26-11-01 19:04

On Mon, 26 Nov 2001 15:27:04 +0100, "Hauerslev"
<jtm.andersen@get2net.dk> wrote:

>Jeg kommer mere til at tænke på "Protection" som vistnok også var filmet i
>et skud.
>:)

Hvis det er den med huset, der vist nok er optaget "på siden" eller
sådan noget, er det Protection. Min personlige favorit er dog
Karmacoma.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Jens Mariager

Dato : 26-11-01 23:20

Hej Lars

- Unfinished Symphony

Det var det den hed. Takker mange gange!

Mvh. Jens

Fra : Jacob

Dato : 27-11-01 12:39

"Jens Mariager" <m@riagerREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Lars
>
> - Unfinished Symphony
>
> Det var det den hed. Takker mange gange!
>
> Mvh. Jens

Retter lige til "Unfinished sympathy" som er den rigtige titel.

---Jacob---

Fra : Jens Mariager

Dato : 27-11-01 20:55

Ahh sympati ja. Ikke synfoni :)