1973
Fra : dentro

Dato : 24-11-01 14:40

Er det bare mig eller er der blevet lavet sindsygt mange
thrillere i 1973 eller hvad? ...Eller også er det bare fordi
det kun er thrillerne fra 1973 de viser i TV fordi de er
bedre end de andre? ...fordi alle klassikerne blev lavet i
1973?

Hvad er årsagen til at hver gang jeg læser om en gammel
gyser, så er den fra 1973?

--
/ d E n T r O
kena|REMOVE|@mail.dk