Mærkelig mail?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 24-11-01 14:07

I de senere dage har jeg to gange modtaget email fra en mig ubekendt
afsender
'jens.winther@post.tele.dk'
Ingen af gangene har min adresse stået i 'Til:'-feltet.
Indholdet har begge gange været noget ret usammenhængende vedr. Outlook
Express.
Til den sidste mail er hæftet to filer:
'fungere.bat' og 'msimn.txt'.
Hvis jeg går ind på TDCs adressekatalog, finder jeg ingen kunde med pgl.
afsenderadresse!
For mig at se 'smager det af virus'?
Har andre set noget tilsvarende?
Hvordan kan man modtage mail, der ikke er stilet til én??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jesper

Dato : 24-11-01 14:54

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> For mig at se 'smager det af virus'?
> Har andre set noget tilsvarende?
> Hvordan kan man modtage mail, der ikke er stilet til én??

Det er garanteret en PC virus, en .bat fil er en eksevérbar DOS batch
fil. Til feltet kan godt være tomt, mailen kan være sendt BCC
--
Jesper.

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 24-11-01 15:57

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Det er garanteret en PC virus, en .bat fil er en eksevérbar DOS batch
> fil. Til feltet kan godt være tomt, mailen kan være sendt BCC

Det lugter rigtig meget af "W32/Magistr.b@MM"
<http://vil.nai.com/vil/virusSummary.asp?virus_k=99199>

Har lige haft fornøjelsen af at fjerne bæstet fra mine forældres pc'er.

En god lærebog for pc-brugere (i den lettere ende): Min mor modtager en
mail fra venneskredsen (med vedlagt virus) og åbner (i dette tilfælde)
..pif-filen. Kan ikke forstå, hvad det er og henter min far, som kopierer
filen på diskette og lægger den overpå sin egen maskine og åbner den.
Bingo - hurtig spredning. Jeg modtager herefter et par mails med citater
fra div. dokumenter på deres respektive maskiner - ak ja.

Thomas Tvegaard

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-11-01 17:26

In article <1f3dvy8.60m4wf5vmu8uN%tvegaard@mac.com>,
tvegaard@mac.com (Thomas Tvegaard) wrote:

> Jeg modtager herefter et par mails med citater
> fra div. dokumenter på deres respektive maskiner - ak ja.

Og du kaldte derefter dine forældre hvad?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jesper

Dato : 24-11-01 17:32

> Og du kaldte derefter dine forældre hvad?

Windows brugere
--
Jesper.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 24-11-01 19:21

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Windows brugere

Det turde jeg nu ikke kalde mine. Uden at kende dine, ville jeg også
foreslå dig at passe lidt på med den slags udtalelser, ligegyldigt hvor
gammel du er, er du stadig ikke for gammel til et rap i enden

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-11-01 20:35

http://195.219.102.12/l%E6der/1321.jpg

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jesper

Dato : 24-11-01 20:41

> http://195.219.102.12/l%E6der/1321.jpg

HTTP Error 404

404 Not Found

The Web server cannot find the file or script you asked for. Please
check the URL to ensure that the path is correct.

Please contact the server's administrator if this problem persists.

--
Jesper.

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-11-01 20:55

In article <1f3e9fg.1q90665qnhwuwN%triton@titancity.com>,
triton@titancity.com (Jesper) wrote:

> HTTP Error 404

Fandens til multihoming, nå så bliver URL'en for åbenlys:

http://www.sex2001.dk/l%E6der/1321.jpg

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 24-11-01 20:55

> Og du kaldte derefter dine forældre hvad?

.... Arven, for pokker

Hvad skal man sige til én, der første gang han fik en computer, ledte
efter det sted, hvor man putter papiret i ("Den kan da printe kan den
ikke?)....?

Thomas Tvegaard

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-11-01 03:42

Thomas Tvegaard <tvegaard@mac.com> wrote:

> Hvad skal man sige til én, der første gang han fik en computer, ledte
> efter det sted, hvor man putter papiret i

hvis man alligevel skal bruge en papirclips for at betjene den, er det
meget nærliggende at der også skal proppes papir i.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> Husk at stemme, forudsat i sætter krydset ved liste B!