mobil billigst i dk
Fra : Perino

Dato : 24-11-01 13:36

hej,

jeg haaber der er nogen der kan hjaelpe.

jeg bor i london men er i danmark 4-5 gange om aaret og skal bruge en
telefon der med dansk nummer. jeg har ioejeblikket en vic taletids nummer,
men det er dyrt og jeg kan ikke fylde op paa nettet. hvad er billigere og
nemmere at haandtere?

Fra : BorreBoy

Dato : 24-11-01 13:42

"Perino" <perinouk@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det er dyrt og jeg kan ikke fylde op paa nettet. hvad er billigere og

Prøv:
www.telmore.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-11-01 14:52

Hej

>"Perino" <perinouk@email.com> skrev i en meddelelse

>Prøv:
>www.telmore.dk

Eller:

www.tiscali.dk
www.clubblablabla.dk (jo, sådan hedder det
www.orange.dk

Hos alle ovennævnte kan du betale via nettet. de 3 første er en form
for "abonnement på taletidskort lignende vilkår" Sidstnævnte er alm.
taletidskort, men som altså kan fyldes op via nettet.

Priser: Telmore kr. 1,20 SMS 0,25
Tiscali kr. 1,50 SMS 0,25
Club blablabla kr. 1,00 men med krav et vist køb/indestående
for at opnå denne pris.
Orange kr. 3,00

Jeg ville anbefale Telmore, men vær opmærksom på at for alle udbydere
gælder at du skal kunne dokumentere en adresse i Danmark, eller få nogle
venner/forretningsforbindelser til det.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-11-01 15:20

Hej

Kig evt. på: www.teleprisguide.dk

--
M.v.h. Ole®

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-11-01 17:30

"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> wrote in message

> Club blablabla kr. 1,00 men med krav et vist køb/indestående

Nej 1.10 Kr/minut og deres hjemmeside er:

www.clubblahblah.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-11-01 13:43

"Perino" <perinouk@email.com> wrote in message

> hej,

Hej Perino

> jeg haaber der er nogen der kan hjaelpe.

Vi kan jo prøve

> [...]
> men det er dyrt og jeg kan ikke fylde op paa nettet. hvad er billigere og

Ja, VIC taletid er meget dyrt.

Mit bedste bud er nok, at du flytter dit mobilnummer til TELMORE
<www.telmore.dk>

Minutprisen er mege lav 120 Øre/minut Du fylder taletid op, vha dit
kreditkort fx. VISAkort.

Med telmore, kan du også hvis du vil, oprette en udlandstelefoni mulighed.
Så du har mulighed for at bruge telefonen uden for Danmark også.

Men flyt dit mobilnummer til Telmore, så vil du beholde dit nuværende
nummer. Det koster 200 kroner at tilmelde sig, inkl. 200 kroners taletid.

Fra : Miki Hoe

Dato : 24-11-01 14:02

Og det skal siges at Telmore er et kanon koncept!! Har haft det i megt lang
tid nu og der har aldrig været problemer!!

-miki-

Fra : "René Nielsen"

Dato : 24-11-01 23:22

I artikel <9to5s4$271p$1@news.cybercity.dk>, skrev "Miki Hoe"
<mikihoe@hotmail.com>:
> Og det skal siges at Telmore er et kanon koncept!! Har haft det i megt
> lang tid nu og der har aldrig været problemer!!
Ja, hvis man har et forbrug som passer dertil... (jeg ville betale flere
100 kr oveni min nuværende regning - hvis jeg valgte telmore.. Så nej -
Telmore er ikke for alle..

René

--
Nej - jeg snakker kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Fra : Mickey

Dato : 24-11-01 23:40

"René Nielsen" <mig@renenielsen.com> skrev i en meddelelse

> Ja, hvis man har et forbrug som passer dertil... (jeg ville betale flere
> 100 kr oveni min nuværende regning - hvis jeg valgte telmore.. Så nej -
> Telmore er ikke for alle..

du snakker meget og betaler abonnement ikke ? - evt. erhvervsabo ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : "René Nielsen"

Dato : 25-11-01 02:53

I artikel <9tp7lm$9np$1@egon.worldonline.dk>, skrev "Mickey"
<news002@susie.dk>:
> du snakker meget og betaler abonnement ikke ? - evt. erhvervsabo ?
Nope - intet abo.. men taler rigtigt nok meget (10+ timer hver måned) og
det er privat..

René

Fra : KGB

Dato : 25-11-01 13:40

> Nope - intet abo.. men taler rigtigt nok meget (10+ timer hver måned) og
> det er privat..
>
> René

Hvilket abbonnement bruger du da?

KGB

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-11-01 14:09

KGB skrev:

>Hvilket abbonnement bruger du da?

Jeg gætter på HandyFree hos TelePassport (eller Dublyooh som de
åbenbart hedder nu).

http://www.dublyooh.dk/mobil/handyfree.html

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia 8310 uden SIM-lås - inkl. forsendelse: 3'699,-
Se http://www.simlock.dk/link/8310/

Fra : KGB

Dato : 25-11-01 14:45

> Jeg gætter på HandyFree hos TelePassport (eller Dublyooh som de
> åbenbart hedder nu).
>
> http://www.dublyooh.dk/mobil/handyfree.html

Hmmn det havde jeg godt nok aldrig hørt om før!

> venligst,
> Lasse Hedegaard

KGB

Fra : "René Nielsen"

Dato : 25-11-01 15:02

I artikel <26r10ucc77sk1e2oif8lhordj8l2ai3usf@news.tele.dk>, skrev "Lasse
Hedegaard" <laxxe@nospam.dk>:
> Jeg gætter på HandyFree hos TelePassport (eller Dublyooh som de åbenbart
> hedder nu).
Hmm - ikke helt, har Viva (Orange), billigere gøres det ikke for mig/alt
andet ville være dyrere med mit forbrug..

René

Fra : Miki Hoe

Dato : 25-11-01 11:20

Ja, hvis man har et forbrug som passer dertil... (jeg ville betale flere
> 100 kr oveni min nuværende regning - hvis jeg valgte telmore.. Så nej -
> Telmore er ikke for alle..

Det har jeg heller aldrig påstået, men jeg kunne forstå at han ikke havde
brug for den så meget.. kun lige når han befandt sig i lille danmark...
eller er jeg galt på den?
Men det er rigtigt nok at hvis man kun har mobil og ikke fastnet, så kan det
godt gå hen og blive dyrt.. men det siger næsten sig selv. Telmore har jo
selv lagt op til at det er "taletidskort" agtigt koncept!

-miki-

Fra : "René Nielsen"

Dato : 25-11-01 13:32

I artikel <9tqgp6$2ahg$1@news.cybercity.dk>, skrev "Miki Hoe"
<mikihoe@hotmail.com>:
> Men det er rigtigt nok at hvis man kun har mobil og ikke fastnet, så kan
> det godt gå hen og blive dyrt.. men det siger næsten sig selv. Telmore
> har jo selv lagt op til at det er "taletidskort" agtigt koncept!
Hmm - jeg har så også fastnet, men det er billigere at ringe fra mobilen
til andre mobiltelefoner, men jo - telmore er meget godt, hvis man har et
bestemt forbrugsmønster.

(kritikken var ikke mønstret speciel på dig, undskyld hvis det var føltes
sådan - men er blevet træt af folk, som bare siger, Telmore telmore - det
er bare bedst, ligemeget hvad..)

René

Fra : Miki Hoe

Dato : 25-11-01 22:17

Ok min økonomi ville gå ned med sådan et forbrug.. lider du af telefonitis
eller hvad?? *g*

Jeg følte mig nu ikke udsat.. *gg* men tak for bekymringen!!

-miki-

Fra : "René Nielsen"

Dato : 26-11-01 00:45

I artikel <9trn9d$1g39$1@news.cybercity.dk>, skrev "Miki Hoe"
<mikihoe@hotmail.com>:
> Ok min økonomi ville gå ned med sådan et forbrug.. lider du af
> telefonitis eller hvad?? *g*
Hmm - det kan man vel godt kalde det når der er ca. en ½ time+ tlf hver
dag.. *g*

> Jeg følte mig nu ikke udsat.. *gg* men tak for bekymringen!!
Godt så..

René

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-11-01 14:23

Jeg følger den andre, du skal helt klart vælge Telmore.
Dog, er dit nr/konto inaktiv (dvs. der ikke bliver ringet eller sende sms'er
fra den) i mere end 3mrd laves der
abb på den, hvor du skal betale 15kr/mrd.

Ellers samme vilkår og priser som skrevet i anden medd.

/Mikael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-11-01 14:45

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

>Dog, er dit nr/konto inaktiv (dvs. der ikke bliver ringet eller sende sms'er
>fra den) i mere end 3mrd laves der
>abb på den, hvor du skal betale 15kr/mrd.

For lige at præcisere... Man skal ringe for mindst 75,- i kvartalet,
ellers trækker Telmore 15,- om måneden.

Jeg har dog endnu ikke hørt om nogle der er røget over i den 'pulje'.
Frank fra Telmore forklarede engang hvorfor de havde lavet det (meget
fornuftig forklaring), og at der dengang ikke var flyttet nogle,
selvom nogle havde ringet for mindre.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 25-11-01 22:34

> For lige at præcisere... Man skal ringe for mindst 75,- i
> kvartalet, ellers trækker Telmore 15,- om måneden.

Takker for præcisionen, man kan ikke være oppe på
tæerne hele tiden

Mvh.
Mikael