Driver til Last speed II usb - TACLSP2B.IN~
Fra : Morten Larsen

Dato : 23-11-01 23:43

Hej
jeg har smidt min driver cd væk til mit modem, og
har netop
skiftet fra win-me til win 98, og mangler min driver.
Win 98 (4.10) kan ikke klare det selv, og den driver
jeg kan finde hos http://www.eicon.com/ virker ikke, da
den tilsyneladende mangler en fil der hedder TACLSP2B.INF eller lign.
iflg. noget søgning på nettet.

Har du en cd med en driver der dur ? (usb-version)

Maskinen kan sagtens "finde" mit modem, men kalder det for en
ukendt enhed, og vil ikke godtage Eicons driver.

Morten

ps. modemet har kørt upåklageligt på win-me i lang tid, så det er ok

Fra : Torbenth

Dato : 24-11-01 01:54

Morten Larsen skrev i meddelelsen <9tmjbe$756$1@news.cybercity.dk>...
>den tilsyneladende mangler en fil der hedder TACLSP2B.INF eller lign.
>iflg. noget søgning på nettet.

Søgning på navnet (google) giver følgende link
http://www.google.com/search?q=TACLSP2B.INF+&hl=da&btnG=Google-s%F8gning&lr=

Mvh.
Torben

Fra : Morten Larsen

Dato : 24-11-01 11:10

Torbenth skrev i meddelelsen <9tmr21$jj6$1@news.cybercity.dk>...

>Søgning på navnet (google) giver følgende link
> [...]

Hej

Jeg har været på begge sider, og det er beskrivlser af
installatonen, men henter jeg driveren fra eicon, er den fil
de selv beskriver ikke med ?

Morten

Fra : Torbenth

Dato : 24-11-01 14:25

Morten Larsen skrev i meddelelsen <9tnrjc$1lms$1@news.cybercity.dk>...
>Jeg har været på begge sider, og det er beskrivlser af
>installatonen, men henter jeg driveren fra eicon, er den fil
>de selv beskriver ikke med ?

Har du prøvet at installere driveren fra nettet?
Det kunne være den manglende fil bliver creeret under installationen.

Mvh.
Torben

Fra : Morten Larsen

Dato : 24-11-01 20:29

>Har du prøvet at installere driveren fra nettet?
>Det kunne være den manglende fil bliver creeret under installationen.
>
>Mvh.
>Torben

Det er prøvet, men problemet er løst, ved
at jeg kørte op til min svigerfar der er
tdc-teknikker, og han havde hele sin arbejdsbil
fyldt med lasat-modemmer med drivere (næsten)
Ellers tak for tips'ne

Morten

Fra : Pia_Clausen

Dato : 14-08-03 16:15

"Morten Larsen" skrev d. 23-11-01 23:43 dette indlæg :
> [...]
>
> ps. modemet har kørt upåklageligt på win-me i lang tid, så det er ok
>
> Øh..Hej Morten - jeg ved det er lang tid siden, du havde ovennævnte
problem, men nu er jeg havnet i samme situation, og jeg håber derfor at
du stadig læser med her på kandu.

Du skulle vel aldrig have driveren og evt. kunne mail den til mig?

Hilsen
Pia

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 14-08-03 23:56

"Pia_Clausen" <Pia_Clausen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Du skulle vel aldrig have driveren og evt. kunne mail den til mig?
>
> Hilsen
> Pia

Hvis du downloader den fra
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-50223 får du
alle de filer du skal bruge. Hvis du endnu ikke har gjort det vil jeg
samtidig anbefale at du opgraderer modemets firmware til 1.37d via linket,
da denne firmware kører en del mere stabil end tidligere.

--
Venlig hilsen
Kasper Bøggild