Konvertering fra ISDN
Fra : FeTA

Dato : 23-11-01 22:17

Hej med jer

Der var en der på et tidspunt fortalte at man kunne konvertere gratis
tilbage fra ISDN hvis forbindelsen blev oprettet før en bestemt dato.
Kan du eventuelt fortælle hvorfor det så var gratis, så jeg har lidt at
fortælle når jeg skal konvertere tilbage fra ISDN min forbindelse blev lavet
ca. 01/1998

Hilsen
Bent

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 23-11-01 23:50

"FeTA" <feta@hotpop.com> wrote Fri, 23 Nov 2001 22:17:29 +0100 :

>Kan du eventuelt fortælle hvorfor det så var gratis

Prøv dk.forbruger eller dk.teknik.telefoni

Her taler vi om xDSL og ikke ISDN.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-11-01 23:52

FeTA skrev:

>Kan du eventuelt fortælle hvorfor det så var gratis, så jeg har lidt at
>fortælle når jeg skal konvertere tilbage fra ISDN min forbindelse blev lavet
>ca. 01/1998

Før den famøse dato (som vist var engang i første kvartal 2000), der
stod ingenting om hvad det kostede at konvertere tilbage fra ISDN ->
PSTN. Det gør der idag. Jeg fik selv mine 450,- tilbage efter lidt
ringen frem og tilbage...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia 8310 uden SIM-lås - inkl. forsendelse: 3'699,-
Se http://www.simlock.dk/link/8310/

Fra : FeTA

Dato : 24-11-01 08:04

Hej igen