Tiscali adsl
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-01 20:52

Hej

Findes der en "sådan" hjemmeside med en walk true til Tiscali's adsl
modem.....samt en side med en walk true til deling af en internet
forbindelse

Pls et link.... Min kamerat har kigget på net-faq men har ikke den store
netværks forstand...og jeg kan ikke hjælpe ham over telefonen.

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Christian Precht Jen~

Dato : 23-11-01 21:12

"Rea721" <Svar-ikke-i-mail-på-indlæg-fra-nyhedsgrupperne@8585858.dk> skrev i
en meddelelse news:3bfea9fc$0$47264$edfadb0f@dtext.news.tele.dk...
> Hej
>
> Findes der en "sådan" hjemmeside med en walk true til Tiscali's adsl
> modem.....samt en side med en walk true til deling af en internet
> forbindelse

Nææ ikke hvad jeg ved af, men prøv at se på producentens hjemmeside!
og husk nu lige at du ikke må dele den forbindelse!!! ( men tjeck efter en
server der bliver kaldt en "proxy" )

--
Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-01 21:49

"Christian Precht Jensen" <precht@adr.dk> skrev

> Nææ ikke hvad jeg ved af,

Hmm æv.

> men prøv at se på producentens
> hjemmeside!

Det blir man ikke så meget kloger af....jeg har ihvertifald ikke fundet
de vise ord.

> og husk nu lige at du ikke må dele den
> forbindelse!!!

Ved det godt..... men som skrevet, forbindelsen er ikke min, så jeg er
Græsk katolsk.

> ( men tjeck efter en server der bliver kaldt
> en "proxy" )

Oki doki.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 23-11-01 21:49

"Rea721" <Svar-ikke-i-mail-på-indlæg-fra-nyhe
dsgrupperne@8585858.dk> wrote in

> Findes der en "sådan" hjemmeside med en walk true til Tiscali's
> adsl modem.....samt en side med en walk true til deling af en
> internet forbindelse

Det er kun tilladt at have en maskine sluttet til Tiscali's modem
løsninger. Flere maskiner kræver en routerløsning.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-01 21:57

"Kent Oldhøj" <wol@oldhoj.dk> skrev

> Det er kun tilladt at have en maskine sluttet til Tiscali's
> modem løsninger. Flere maskiner kræver en routerløsning.

Som skrevet samtidigt med dit indlæg....Jeg er ligeglad...det er ikke
min forbindelse...jeg vil bare gerne ha hjælp til at gøre det.