Proxy win95 --> win98
Fra : Brian Pedersen

Dato : 23-11-01 19:00

Hej "Børn"

Jeg vil gerne have en proxy på min bærbare med win95, så jeg også kan gå på
nettet fra min win 98, maskine, som desværre er for langsom til at håndtere
en ISDN! nogle der kan hjælpe, hvad skal jeg bruge for at lave en proxy?

Mvh Brian

Fra : Christian Mygind

Dato : 23-11-01 19:15

"Brian Pedersen" <zyberzone@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [cut] hvad skal jeg bruge for at lave en proxy?

Et proxyprogram:

http://www.analogx.com/

eller

http://www.winproxy.net/