hundeforsikring
Fra : Carsten Bo

Dato : 23-11-01 18:44

Halløjsa

vi er snart hundeejere. og vi skal jo have den forsikret. hvor gør man det
og hvilke er de bedste etc etc

mvh Hilsen "Snart hundeejer Carsten Bo"

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 23-11-01 19:08

"Carsten Bo" <urkia@sletdettebigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Halløjsa
>
> vi er snart hundeejere. og vi skal jo have den forsikret. hvor gør man det
> og hvilke er de bedste etc etc
>
> mvh Hilsen "Snart hundeejer Carsten Bo"

Hej Carsten

Tillykke med famileforøgelsen

Det letteste er at kontakte jeres eget forsikringsselskab. Da det jo er en
lovpligtig forsikring i skal have, er det underordnet hvilket selskab i
bruger. Dækningen er den samme. Man skal lige være opmærksom på, at hvis man
vil gå til træning med sin hund, skal man have en udvidet forsikring.

Mvh. Renate

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-11-01 19:39

"Renate Jacobsen" <renate@bgprint.dk> skrev i en meddelelse

Man skal lige være opmærksom på, at hvis man
> vil gå til træning med sin hund, skal man have en udvidet
forsikring.

Måske skal man lige forhøre sig hos den forening man vil træne hos for
jeg ved at nogle foreninger tegner kollektiv udvidet forsikring så man
bare selv skal tegne den alm. det ved jeg bl.a. gælder den DCH jeg
tilhører ... mvh Ami ..

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 23-11-01 21:45

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> jeg ved at nogle foreninger tegner kollektiv udvidet forsikring så man
> bare selv skal tegne den alm. det ved jeg bl.a. gælder den DCH jeg
> tilhører ...

Det mener jeg også den DCH (Viborg), hvor min mor og jeg går med Fedra gør.

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 23-11-01 23:56

Hej Renate..

Det med udvidet forsikring kommer an på, hvilken hund man har samt hvor man
træner.

Hos bl.a DRK kræves der ikke udvidet forsikring, da vi ikke har
figuranttræning-forsvarstræning.

Mvh Jaime

Fra : Carsten

Dato : 25-11-01 11:12

"Carsten Bo" skrev d. 23-11-01 18:44 dette indlæg :
> Halløjsa
>
> vi er snart hundeejere. og vi skal jo have den forsikret. hvor gør man
> [...]
Hejsa

Tillykke da, det er er altid spændende at få ny lille i huset.
I skulle måske overveje at tegne en sygesikring på den lille nye.
Vi har en "Rotte" og vi giver mellem 850 og 900kr. årligt,
Ansvar + udvidet + sygesikring. Dækker op til ca. 7500Kr. med en
selvrisiko på
ca. 550Kr. Jeg har aldrig haft problemer med at få penge retur,
og vi har brugt den en del. Hun er en stor bulderbasse.

Mvh og vuf'er
"Rotten" Tica og farman Carsten P

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Bo

Dato : 25-11-01 12:12

Tak for det, vi glæder os også meget

Hvor er i forsikret ?

mvh Carsten Bo

Fra : Carsten

Dato : 25-11-01 13:22

"Carsten Bo" skrev d. 25-11-01 12:12 dette indlæg :
> Tak for det, vi glæder os også meget
>
> Hvor er i forsikret ?
>
> mvh Carsten Bo

Hejsa
Vi er forsikret i Alm. Brand Provinsforsikring A/S (tidligere
Provinzial) vi har kun denne forsikring hos dem.
Prisen afhænger af hvilken hund man har, Tica er i den høje klasse
(brugshunde).
Mvh

Fra : Tjinca

Dato : 27-11-01 07:38

Jeg kan også anbefale Alm. Brand / Provincial. De er forholdsvis billige, og
jeg har aldrig oplevet problemer med at få evt. uheld dækket.

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 27-11-01 14:26

Tjinca <Tjinca10@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan også anbefale Alm. Brand / Provincial. De er forholdsvis billige,
og
> jeg har aldrig oplevet problemer med at få evt. uheld dækket.

Har også kun haft positive erfaringer hos dette firma i forbindelse med
hundeforsikringen, som jeg (desværre) hár haft brug for.

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk