Hvor kan IE4.xx downloades?
Fra : Bjarne Petersen

Dato : 23-11-01 17:48

Hej gruppe

Jeg sidder her med en gammel Pentuim I med 32 MB RAM og forsøger at køre
IE5.0 - men den virker ualmindelig tung og langsom.

Jeg er ret sikker på at jeg har kørt med en IE4.etellerandet på en
tilsvarende computer for år tilbage, og at det kørte væsentligt bedre, så
jeg har lige prøvet om jeg kunne finde en IE4.xx på nettet.

Men nej, det har jeg ikke haft held med! Er det bare mig der ikke kan finde
den, eller er den så forældet, at det er helt slut med at kunne downloade
den? Jeg mener da, at jeg har været inde på en side, hvor man kunne
downloade samtlige browsere der har været udsendt...

Men jeg har altså ikke rigtigt haft noget held med det i denne omgang - så
derfor, er der en af jer der kan hjælpe mig med et link til hvor jeg kan
finde IE4.xx?

Med venlig hilsen
Thomas Christensen (på Bjarne Petersen's computer)

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 23-11-01 18:43

Bjarne Petersen, du skrev:

> Men jeg har altså ikke rigtigt haft noget held med det i denne omgang - så
> derfor, er der en af jer der kan hjælpe mig med et link til hvor jeg kan
> finde IE4.xx?

Der er en masse her.
http://browsers.evolt.org

--
Henrik

Fra : Bjarne Petersen

Dato : 23-11-01 19:49

"Henrik K Hansen" skrev :

> Der er en masse her.
> http://browsers.evolt.org

1000 tak! Desværre skal jeg helst bruge en dansk udgave... :-/
Er der nogen der har et link til en dansk udgave?

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Thomas Christensen (stadig fra Bjarne's computer...)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-01 20:25

Fri, 23 Nov 2001 19:49:27 +0100, skrev "Bjarne Petersen"
<bjarne.pNOSPAM@oncable.dk>:

>1000 tak! Desværre skal jeg helst bruge en dansk udgave... :-/
>Er der nogen der har et link til en dansk udgave?

Jeg kan sikkert finde den på en gamle bladcd, hvis du har et sted
jeg kan smide den op, evt. kan jeg snailmaile en cd til dig.

Ellers prøv på biblioteket og se om de har nogle gamle
computerblade, hvor du låner cd'en med hjem.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Bjarne Petersen

Dato : 23-11-01 21:48

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> Jeg kan sikkert finde den på en gamle bladcd, hvis du har et sted
> jeg kan smide den op, evt. kan jeg snailmaile en cd til dig.

1000 tak for tilbuddet. Jeg har selv ver. 4 på CD - problemet er, at lige nu
sidder jeg hos en ven i jylland og CD'en er på Fyn... Derfor ville det være
ret fedt hvis jeg kunne downloade den, så jeg kunne få browseren installeret
inden jeg skal hjem (lørdag eftermiddag).

Som sagt, så har jeg tidligere set en side - kan bare ikke huske hvor - hvor
jeg kunne downloade cirka alle de versioner der Netscape og IE der havde
været udgivet på det tidspunkt ('99 eller '00?)... Jeg havde håbet af en af
jer måske kendte siden... Anyway, tak for hjælpen indtil videre. Hvis nogen
har e´t link, så er jeg stadig interesseret.

Thomas Christensen
- der knap kan høre hvad han selv tænker, fordi min ven Bjarne skråler med
på Ricky Lee Jones...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-01 23:26

Fri, 23 Nov 2001 21:48:23 +0100, skrev "Bjarne Petersen"
<bjarne.pNOSPAM@oncable.dk>:

>Som sagt, så har jeg tidligere set en side - kan bare ikke huske hvor - hvor
>jeg kunne downloade cirka alle de versioner der Netscape og IE der havde
>været udgivet på det tidspunkt ('99 eller '00?)

Mange forskellige Netscapeversioner kan hentes på deres
hjemmeside, men jeg har ikke kendskab til nogen med IE, hvor man
kan vælge andet end UK-versioner.

Fra : CHRistian

Dato : 23-11-01 21:54

"Bjarne Petersen" <bjarne.p@oncable.dk>'s posting:

>Jeg sidder her med en gammel Pentuim I med 32 MB RAM og forsøger at køre
>IE5.0 - men den virker ualmindelig tung og langsom.

Kunne jo også bare bruge nyeste Opera, dvs. 5.12 eller evt. 6.0
(beta-udgave).

Opera har aldrig været tung at danse med i forhold til 'de andre' og
den er på sammen tid ingen måde 'bagud af dansen'. Og så jo, bemærk:
_nyeste_ og ikke en år gl. version.

http://opera.no

--

http://opera.com -- browserEN

Fra : Bjarne Petersen

Dato : 23-11-01 22:27

"CHRistian" <nospam@direkte.org> skrev i en meddelelse
> "Bjarne Petersen" <bjarne.p@oncable.dk>'s posting:

> Kunne jo også bare bruge nyeste Opera, dvs. 5.12 eller evt. 6.0
> (beta-udgave).

Oh ja, det vile have været en elegant løsning. Desværre, ham jeg hjælper med
at sætte computeren op, skal på et PC-kørekort kursus her snart, og her skal
han jo oplæres v.hj.a. bl.a. IE, så ikke-MS-produkter er desværre ikke et
alternativ.

Med venlig hilsen

Thomas Christensen
- der faktisk tænkte på at tage en IE4 med til Århus, men lod det blive ved
tanken...