MsFlexGrid.
Fra : nh

Dato : 23-11-01 17:38

Så er den gal igen.

Kan må få fat i den værdi man klikker på i et MSFlexGrid. Det skal bruges
til at slettet en record i en access database?

Takker og bukker for løsningen...

Nicolai

Fra : Harald Staff

Dato : 23-11-01 19:55

With MSFlexGrid1
Msgbox .Textmatrix(.Mouserow, .Mousecol)

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : nh

Dato : 25-11-01 11:30

Selvfølgelig, tak for det.

Nicolai

Fra : nh

Dato : 25-11-01 12:25

Kan man vise en checkbox i et msflexgrid (VB60). Jeg henter en Boolean værdi
i en DB, værdien havde jeg tænkt mig skulle vises i msflexgrid vha et
afkrydsningsfelt.

PFT

Nicolai