Genveje på alle måder - og for alle
Fra : pre

Dato : 23-11-01 14:31

Notatet herunder fører (bl. a.) til en virkelig fantastisk side med så mange
genveje at man skulle tro, det var løgn. Det er muligt at slippe for fysisk
at skulle trykke på 4 taster på én gang, det er muligt at styre musen med
piletasterne o. m.m. (Jeg gætter på, at der ikke er sprogproblemer her).
Prøv selv, genvejene ligger i en *.rtf.fil, W98_kbd., og trods teksten
dækker de åbenbart hele Windows98.
pre

Microsoft's Accessibility group has done a tremendous job
in assembling shortcut key lists for all of the Office
applications. While the intent was to provide information
for easy access to the physically challenged, the result is
a site that should be bookmarked on every PC that you use.

http://www.microsoft.com/enable/products/keyboard/keyboardsearch.asp

Fra : Gyffe

Dato : 23-11-01 18:31

pre kom med en interessant henvisning til genveje

"pre" <send@ingen.mail> skrev i en meddelelse

> http://www.microsoft.com/enable/products/keyboard/keyboardsearch.asp

Her kommer to henvisninger mere, til de der ikke kan få Genveje nok:

1)
"Genveje til Office 2000"
IDG-hæfte
af Jes Nyhus
80 sider, 48 Kr.

2)
Programmet:
"Genvejsordbogen"
295 kr. + moms
fra BEware
htttp://www.beware.dk
Systemkrav: Win98, 2000, NT

Desuden ligger programmet (tidsbegrænset) på CDROM´en fra magasinet: PC Pro,
nr. 11/2000

Jeg har ikke selv prøvet programmet. Har du prøvet det, hører jeg gerne hvad
du synes om programmet

--

Gyffe
gyfaaafe@adslhome.dk

Fra : pre

Dato : 24-11-01 17:16

Forbier!!! Alle med WIN98 har en indbygget makro, der viser en elegant
tabel med alle genveje *også* de der er tilføjet af brugeren.
Det som MS (for en gangs skyld) har fået ros for er de nyskabte hjælpemidler
for handicap-folket. De er i mange tilfælde uvurderlige for os
dusinmennesker. Og de er gratis.
pre