Quiz-lavine 4
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 23-11-01 13:33

Siden der ikke endnu ikke er andre der har fortsat den, og da jeg gættede 3½
rigtig i sidste rundte :) ruller jeg quiz-lavinen videre. Lige som de sidste
gange; ikke noget med at smugkigge på IMDB!
Go for it!

1. "Inspector Clay is dead! Murdered! And someone's responsible!"

2. "...and how can any of us ever forget that, Jessica King just floating up
in that tree...naked...with the chain wrapped around her. It must be so much
fun for you"

3. "What makes you think she's a witch?"
"Well she turned me into a newt!"
"A newt?"
"I got better."

4. "Your suffering will be legendary, even in hell!"

5. "Okay...so what am I doing?...Oh, I'm chasing this guy...No... he's
chasing me!"

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Lars R.

Dato : 23-11-01 13:35

Johnny Jakobsen skrev i meddelelsen
<3bfe4184$0$760$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>3. "What makes you think she's a witch?"
> "Well she turned me into a newt!"
> "A newt?"
> "I got better."

Monty Python and the holy grail.

(Ja, jeg er stadig en nørd.)

Lars

Fra : Martin Møller

Dato : 23-11-01 13:40

> 3. "What makes you think she's a witch?"
> "Well she turned me into a newt!"
> "A newt?"
> "I got better."

Monty Python and the Quest for the Holy Grail!

/Martin

PS. ni, ni, ni

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 23-11-01 13:45

Johnny Jakobsen <btz@area42.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bfe4184$0$760$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> 5. "Okay...so what am I doing?...Oh, I'm chasing this guy...No... he's
> chasing me!"

Memento

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 23-11-01 13:52

> 5. "Okay...so what am I doing?...Oh, I'm chasing this guy...No... he's
> chasing me!"

Det kan vel ikke være andet end Memento..

--
/mathias

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 23-11-01 13:56

Johnny Jakobsen skrev:

> 1. "Inspector Clay is dead! Murdered! And someone's responsible!"

Inspector Clay er vist fra Ed Woods kultkatastrofe "Plan 9 From Outer
Space".

> 3. "What makes you think she's a witch?"
> "Well she turned me into a newt!"
> "A newt?"
> "I got better."

Monty Pythons 'Holy Grail'-ting.

> 5. "Okay...so what am I doing?...Oh, I'm chasing this guy...No... he's
> chasing me!"

Memento. Alt for grineren scene!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 23-11-01 16:36

> Inspector Clay er vist fra Ed Woods kultkatastrofe "Plan 9 From Outer
> Space".

Damn, den troede jeg ellers ikke der var nogen der kunne.
Jeg så den lige fornyeligt, og det er ikke bare for sjov at den er blevet
erkæret verdens dårligste film!

> Monty Pythons 'Holy Grail'-ting.

heheh, den lader til at have været lidt for nem :)

> Memento. Alt for grineren scene!
Jeps. Jeg så den lige inden jeg postede quizzen, og jeg må nok sige det er
en af de meste originale film jeg har se længe.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 23-11-01 14:23

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Johnny Jakobsen"
<btz@area42.dk> just offered me, he muttered some weird stuff, and I
had to correct this gibberish:

>3. "What makes you think she's a witch?"
> "Well she turned me into a newt!"
> "A newt?"
> "I got better."

Monthy Python - Knights Of The Holy Grail (eller så'n noget)

>5. "Okay...so what am I doing?...Oh, I'm chasing this guy...No... he's
>chasing me!"

Memento.
--
Martin Mouritzen.
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : Aakjær

Dato : 23-11-01 14:21

Johnny Jakobsen <btz@area42.dk> wrote in message

> [...]
up
> in that tree...naked...with the chain wrapped around her. It must be so

The Gift

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 23-11-01 14:54

> 2. "...and how can any of us ever forget that, Jessica King just floating up
> in that tree...naked...with the chain wrapped around her. It must be so much
> fun for you"

Det er ihvertfald fra The Gift, har lige set den, sej film.
Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 23-11-01 15:15

On 23 nov 2001 Johnny Jakobsen enriched usenet with:

> 2. "...and how can any of us ever forget that, Jessica King just
> floating up in that tree...naked...with the chain wrapped around her.
> It must be so much fun for you"

The gift

> [...]
> "I got better."

Monty Python and the holy grail

> 5. "Okay...so what am I doing?...Oh, I'm chasing this guy...No... he's

Memento

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

"Gid man var ligeså smart som dig." - Christian Andersen i
tele.koncern.intranet.pil

Fra : John Hinge

Dato : 24-11-01 10:58

On 23 nov 2001 Johnny Jakobsen was heard to say:

> 4. "Your suffering will be legendary, even in hell!"

Hellraiser II, Hellbound
Pinhead er altså for sej.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 24-11-01 13:55

> Hellraiser II, Hellbound
> Pinhead er altså for sej.
Det er jo det han er, og så er det også ligefrem den rigtige Hellraiser fil
du har gættet på.
Men det er godt nok skuffende at vi skulle hel ned til 10. person før den
blev gættet, tsk tsk ;)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 24-11-01 22:10

Det ser lidt ud til at folks svag er stagneret lidt og alle citater er også
blivet gættet, dog ikke af en person. Men her kommer de korekte svar:

1. "Inspector Clay is dead! Murdered! And someone's responsible!"
Plan 9 From Outer Space (blev kun gættet af Peter Bjerre Rosa)

[...]

Hellraiser II (blev kun gættet af John Hinge)

5. "Okay...so what am I doing?...Oh, I'm chasing this guy...No... he's
chasing me!"
Memento

Så må det være op til en af jer andre at rulle quizzen videre(ellers kommer
jeg bare selv med 5 nye :).

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 25-11-01 19:43

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message
> 3. "What makes you think she's a witch?"
> "Well she turned me into a newt!"
> "A newt?"
> "I got better."

Det må være mony pythons skøre ridder eller hvad det nu er, den hedder.

> 5. "Okay...so what am I doing?...Oh, I'm chasing this guy...No... he's
> chasing me!"

Memento

/Nikolaj

Fra : Michael N. Petersen ~