Overvågning af ADSL hastighed
Fra : Henrik H. A.

Dato : 23-11-01 12:14

Hej NG

Jeg har en TDC ADSL som tit og ofte svinger meget i hastighed (en gang i
mellem føles det som om jeg sidder med en almindelig modemforbindelse).

Er der nogen der kender et godt overvågningsværktøj (helst freeware) som jeg
kan checke forbindelsen med ? Jeg har kigget hos Tucows, men fandt ikke
noget der (eller har jeg bare ikke kigget ordentligt efter ??)

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-11-01 12:50

"Henrik H. A." <henrik@hove-andersen.com> wrote in message
> [...]
> kan checke forbindelsen med ? Jeg har kigget hos Tucows, men fandt ikke
> noget der (eller har jeg bare ikke kigget ordentligt efter ??)

du-meter er din ven, fx fra tucows.

Mvh

Flemming

Fra : Henrik H. A.

Dato : 23-11-01 13:22

- Fandt den hos http://www.dumeter.com/

- Genialt.............Tak for hjælpen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 23-11-01 19:03

On Fri, 23 Nov 2001 12:49:31 +0100, "Flemming Lynggaard"
<nospam@lynggaard.com> wrote:

>du-meter er din ven, fx fra tucows.

Jeg har tiderliger brugt win.'s systemovervågning, men den virker ikke
med BB, gør du-meter det?

--
Ivar Madsen
Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,

Fra : supermand

Dato : 23-11-01 19:16

Ivar Madsen <news-12-10-01@news.milli.dk> mumlede noget i

> Jeg har tiderliger brugt win.'s systemovervågning, men den virker ikke
> med BB, gør du-meter det?

du-meter kan sættes til at overvåge alle eller enkelte interfaces, så det
må blive et ja.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-01 19:43

Fri, 23 Nov 2001 19:03:26 +0100, skrev Ivar Madsen
<news-12-10-01@news.milli.dk>:

>Jeg har tiderliger brugt win.'s systemovervågning, men den virker ikke
>med BB, gør du-meter det?

Ikke noget problem. det eneste du ikke får er tiden for, hvor
længe du er på nettet.

Det fungerer kun med dial-in og man har jo heller ikke rigtig
noget at bruge det til med frit forbrug.
--
med venlig hilsen
Knud