Indkommende opkald - VPN ?
Fra : Lasse

Dato : 23-11-01 10:53

Hej
Jeg vil gerne sætte min Windows 2000 Prof. op til at modtage indkommende
opkald for derigennem at oprette en VPN forbindelse.
Jeg følger guiden under "Opret ny forbindelse" og "Accepter indkommende
opkald" men den eneste forbindelsesmulighed jeg får er igennem lpt3 porten.

Hvilken forbindelsesmulighed burde jeg se her ?

(Jeg har 2 netkort i computeren, 1 til internet (ADSL) og 1 til LAN. Jeg har
også 2 lpt porte der er forbundet til 2 printerte)

MVH
Lasse B. Jørgensen

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 23-11-01 12:22

Hmm....jeg burde sige at den kørte også på windows.

Men tak for svaret

"Lasse" <lasse@erasmus.dk> wrote in

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 23-11-01 12:26

Juhuu...

Jeg fandt den. Den hed ttcp og windows versionen hedder wsttcp.

Takker

/Ole

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 24-11-01 12:15

samme problem her.....
jeg får kun paralell porten og mit isdn modem...
Hvor er mine netværkskort ?

Fra : Lasse B. Jørgensen

Dato : 24-11-01 17:19

> [...]
har
> også 2 lpt porte der er forbundet til 2 printerte)

A..hmm, jeg har selv fundet ud af det. Man går bare videre i guiden, uden at
krydse nogen forbindelse af.

mvh
Lasse

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 24-11-01 22:55

"Lasse B. Jørgensen" <lasse@buurgaard.dk> skrev i en meddelelse

> A..hmm, jeg har selv fundet ud af det. Man går bare videre i guiden, uden
> [...]

Smart...
Men hvordan får du en win 98 maskine til at connecte.. ??