slå Fp-2000's html-visning fra?
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-11-01 22:08

Det er et lidt vanskeligt spørgsmål at gøre kort, men jeg
konstaterer at hvis jeg f.eks. i html-visningen forsøger at
editere i noget html-kode, ændrer den sig efter at jeg har
forladt siden.
Jeg ved godt at jeg kan indsætte en html-kode via
indsætningsmenuen og html, men jeg kunne godt tænke mig
muligheden for at editere direkte i html-koden i html-visningen
uden at FP2000 forandrer noget.
F.eks. hvis jeg skriver æ i visningen, ændrer FrontPage
den straks til 'æ' og det vil jeg af forskellige grunde gerne
have mulighed for at slå fra - men hvordan gøres det?

--
ahw

Fra : Søren Ølskum

Dato : 04-12-01 14:46

"Arne H. Wilstrup" <ahw@ahw.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den straks til 'æ' og det vil jeg af forskellige grunde gerne
> have mulighed for at slå fra - men hvordan gøres det?

Hvis det f.eks er en side i asp åbner den op i html mode. Hvis du herefter
vælger Normal så kan den godt ændre koden. Det kan du umiddelbart ikke slå
fra (så vidt jeg ved).

Er det en ren html side kan du prøve Funktioner-Sideindstillinger-HTMLkoder
og sætte hak i "Behold eksisterende HTML kode når der gemmes".

Håber det hjælper

mvh
Søren

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 04-12-01 18:46

"Søren Ølskum" <sel@kometh.com> skrev i en meddelelse

> Er det en ren html side kan du prøve
Funktioner-Sideindstillinger-HTMLkoder
> og sætte hak i "Behold eksisterende HTML kode når der gemmes".
>
> Håber det hjælper

tusind tak - jeg tror lige, det var den oplysning, jeg manglede.

--
ahw