dk.mobil.nu
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-11-01 21:36

Hejsa

Tager i deres sider seriøst, som jeg ser det kan de ikke finde ud af meget
andet end at kopiere firmaernes pressemeddelser, og så skrive deres eget
navn på. Se fx
http://www.dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=3504&sid=1

Hvor Nokia får det til at se ud som om de har opfundet mms, hvilket jo er
noget nær lige modsat, virker lidt plat, eller hvad?

Hygge

Flemming

Fra : dr. nrj

Dato : 22-11-01 22:37

> [...]
>
>Hvor Nokia får det til at se ud som om de har opfundet mms, hvilket jo er
>noget nær lige modsat, virker lidt plat, eller hvad?

Enig !

Man sidder tit og krymper tær over mobil.dk's åbenlyse kopiering fra
dels pressemeddeleser - som de efterfølgende selv sætter deres navn på
- dels direkte kopiering fra deres svenske søsterblad.
I starten fik man direkte svenske artikler -i dag komemr der af og til
et svensk ore midt i det danske, der blot minde rén om, at det hele er
tyvstjålet fra det svenske blad - men de er altså også søsterblade -
men alligevel - så åbenlys kopiering vidner om, at man dels skal se
på, det de skriver med meget kritiske øjne, dels vidner det om, at de
har få midler på bladet.

Men det er stadig DK's eneste og dermed mest seriøse mobilblad.

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com