Script til Opera 5 der skal køre fuld skær~
Fra : Rune

Dato : 22-11-01 19:03

Hej gruppe!

Først og fremmest.. Jeg ved intet om java, har aldrig sat mig ind i det.

Men jeg har selv lavet en html-side, jeg bruger som startside med de links
jeg bruger mest. Der er også et baggrund billede, som tager sig bedst ud
hvis vinduet er kørt i fuld skærm (Jeg bruger Opera 5) Jeg har prøvet at
indstille den til at starte i fuld skærm, men det kan man vist ikke.

Er der nogen, der kan lave et hurtigt script jeg kan sætte ind på siden, der
erstatter et tryk på F11 tasten, når siden åbnes?

På forhånd tak!

Rune
nielsrune@anarki.dk

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 22-11-01 19:16

Desværre, men måske i en javascript gruppe...

-dennis

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 22-11-01 19:16

D. Thu, 22 Nov 2001 19:03:11 +0100 syntes "Rune"
<nielsrune@vip.cybercity.dk> at dk.edb.programmering.java skulle vide at
<9tjeja$o85$1@news.cybercity.dk>.

> [...]
>
>Er der nogen, der kan lave et hurtigt script jeg kan sætte ind på siden, der
>erstatter et tryk på F11 tasten, når siden åbnes?

Er det ikke et javascript du leder efter? Så er det
news:dk.edb.webdesign.clientside du skal spørge i. Du kan også prøve
Opera's egne fora på www.opera.com .

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.