Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Japan photo
Fra : Kenneth Jensen

Dato : 22-11-01 16:09

Hejas gruppe..

Er der andre en mig der har haft dårlig erfaring med omtalte firma ? jeg
bestilte d 5/11 over nettet nogle foto som jeg skulle have fremkaldt. Jeg
har endnu ikke kunne afhente mine billeder i butikken. I sidste uge fik jeg
beskeden at de var færdig men var strandet i Tyskland pga. en defekt
soterings maskine.. Men de ville ringe og få dem til at sende mine billeder
til butikken i Århus. Idag ville jeg så ind og hente mine billeder.. MEN ak
nej.. De var ikke kommet... De ringede igen til der hvor de får lavet
billederne.. Nu var de kommet i tanke om at der vist var sket en over
førsels fejl da jeg bestilte billederne.. MEn de ville undersøge det
nærmere.. Så jeg venter endnu ØVØV....
Andre der har haft samme oplevelse ??

Kennet
www.aarhusbrand.dk

Fra : emj

Dato : 22-11-01 16:34

Kenneth Jensen skrev i
<3bfd14a7$0$11597$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>:

>Andre der har haft samme oplevelse ??

jeg har for nyligt en ven, der var udsat for nøjagtigt det samme, så
det er vist nogle værre rodemikler på Japan Photo
Hilsen emj

Fra : Per

Dato : 22-11-01 16:50

Hej!

Jeg har brugt Japan Photo's Internet Service gentagne gange, og de har
hver gang ligget klar i butikken ca. en uge efter og ventet på mig, og
de har hver gang været flotte og så er prisen på 2,50 kr. pr. 10*13
rørende billig i betragtning af, at der ikke er noget opstartgebyr!! Er
der nogen der kender et bedre sted, hører jeg da gerne om det. Mit
eneste problem har været i går, hvor jeg havde nogle
overførselsproblemer (ordren kunne ikke udføres), men nogle timer efter
så det ud til at virke igen. Altså stort set kun ros fra mig.

Med venlig hilsen

Per

Fra : L@rs

Dato : 22-11-01 23:30

"Kenneth Jensen" <tytte@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hejas gruppe..
.....klip klip.......>
> [...]
> billederne.. Nu var de kommet i tanke om at der vist var sket en over
> førsels fejl da jeg bestilte billederne.. MEn de ville undersøge det

Hej - Hvilken Japan foto i Århus talar du om??
mvh
Lars

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 23-11-01 07:47

> Er der andre en mig der har haft dårlig erfaring med omtalte firma ?

Nej jeg har kun gode erfaringer - med logistikken. Dvs jeg har bestilt print
hos dem omkring 12 gange i år og de har altid kommet frem. Dog var der en
periode for 1/2 år siden hvor jeg havde problemer med deres upload værktøj.
Det gik simpelthen dødt -typisk efter mere end 20Mb upload.

Mht til billedkvaliteten så er den nok "god nok". Jeg sendte for eksempel et
gruppefoto afsted og bad om at få et antal i 10x15, 15x20 og 20x30. Jeg var
ikke sikker på at opløsningen ville vær god nok til 20x30 (og det var den
heller ikke), men der var meget store farveforskelle mellem de 3 sæt af
billeder. Desuden var dynamikken på 15x20 of 20x30 meget ringere end på de
små billeder (og detaljer var helt væk). De fik også en lidt hård kritik i
sidste aod hvor de testede online-print. Men jeg bruger dem stadig er godt
tilfreds - Jeg mener kvaliteten samlet holder hvad der kan forventes af
massefremstillede billeder.

Mvh
Anders Majland - digital Ixus 00'

Fra : rick

Dato : 24-11-01 13:42

> Andre der har haft samme oplevelse ??

Jeg har aldrig prøvet Japan photo, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Men jeg har prøvet http://foto.opasia.dk og er meget tilfreds med
resultatet. Det er dog lidt dyrere: 2,95 pr. billede.

Hilsen rick...

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 24-11-01 16:24

"rick" <rick@cool.dk+delete+> wrote in

> Jeg har aldrig prøvet Japan photo, så det kan jeg ikke udtale mig om.
> Men jeg har prøvet http://foto.opasia.dk og er meget tilfreds med
> resultatet. Det er dog lidt dyrere: 2,95 pr. billede.

FYI, så bruger Opasia og Fredgaard det samme fotolaboratorium, nemlig
"Fotolaboratoriet" i Struensegade, Kbh.

Det er faktisk nemt selv at kontrollere hvem der sidder i den anden ende og
laver billederne. Gå ind og se hvor man skal returnere reklamationsbilleder
til - det er altid direkte til laboratoriet..

--
Hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at darling dot dk

Fra : Kenneth Jensen

Dato : 26-11-01 15:41

Hejsa

JA så er mine billeder ved japan Photo stadig ikke kommet... SÅ nu gidder
ikke mere... Det er sku for dårligt service... Han kunne ikke sige noget..
kun at de ikke var kommet.. Så den kæde ser aldrig mig mere.....

Kenneth
Ps.. fredgaard har en god service hurtig levering og med deres tilbud meget
billige billeder...

Fra : Langgaard

Dato : 28-11-01 16:34

Hej

Japan photo er en useriøs pengemaskine !

Jeg har fået ødelagt dias af dem. Aalborg afd. tidligere 1. mand var
rørlægger !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?