Pas på med bestilling af ADSL hos Tiscali ~
Fra : Ole Kirkholt

Dato : 22-11-01 09:55

De kan ikke altid levere selv, om de hævder at centralen er klar !

Jeg har den sidste måned oplevet flg:

19-10-01:
Jeg checker at Tiscali er repræsenteret på centralen (Vejlby centralen i
Risskkov ved Århus) via Tiscali's hjemmeside.
Får svar at Tiscali ER repræsenteret på centralen.
Bestiller ADSL-forbindelse via hjemmesiden, og får bekræftelse på
bestillingen pr e-mail.

01-11-01:
Får e-mail fra Tiscali med besked om et der er rå kobber til rådighed, og at
Tele Danmarks tekniker kommer d. 19-11-01.

19-11-01:
TeleDanmarks tekniker kommer som lovet og sætter stik op til forbindelsen
som lovet.

Da jeg ikke har modtaget noget hardware fra Tiscali kontakter jeg dem for at
høre om årsagen til dette.
Får at vide at de mangler noget udstyr til centralen men forventer levering
i løbet af 14 dage.

21-11-01:
Modtager mail fra Tiscali med flg. indhold:

[klip]
Vi arbejder i øjeblikket på højtryk for at få de sidste tekniske

detaljer på plads, men er desværre ramt af forsinkelser fra vores

underleverandør af hardware til centralen. Vi har endnu ikke en

præcis tidshorisont for, hvornår centralen er klar, men vi kontakter

dig pr. mail senest medio december med nærmere information.

Du skal naturligvis ikke betale for din ADSL linie, før ADSL stikket

er installeret, vi har leveret det nødvendige hardware og centralen

er klar.

Ønsker du ikke at vente på, at centralen bliver klar, kan du opsige

din ADSL bestilling uden omkostninger ved at sende et underskrevet

brev med navn, adresse og ADSL ordrenummer til

[klip]

De hævder stadig på deres hjemmeside at de er repræsenteret på centralen.

MORALE:

Stol ikke på Tiscali's leveringsdygtighed hvis ikke du har kendskab til
andre brugere på samme central !

mvh

Ole

Fra : Karsten Andersen

Dato : 22-11-01 13:29

Thu, 22 Nov 2001 09:55:14 +0100, skrev Ole Kirkholt, på 71 linier, i
<3bfcbd90$0$212$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

>De hævder stadig på deres hjemmeside at de er repræsenteret på centralen.

Det er de sikkert også, de har bare ikke flere linier du kan komme på.

>MORALE:
>
>Stol ikke på Tiscali's leveringsdygtighed hvis ikke du har kendskab til
>andre brugere på samme central !

Det kan jo være der er andre på den central, der er bare ikke flere
porte til dig

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 23-11-01 00:26

Karsten Andersen wrote:

> [...]
>>

> Det er de sikkert også, de har bare ikke flere linier du kan komme på.

> Det kan jo være der er andre på den central, der er bare ikke flere

Det er vel ikke værrere end TDC bredbånds hjemmeside. Når jeg taster mit telefon nummer

får jeg at vide at min central ikke er parat. Det underlige er blot at
jeg allerede har ADSL hos TDC. Det er desuden flere i mit område som har
samme problem. Ringer man derimod ind til dem er der ingen problemer med
at få det.

Beder man dem om at ændre siden sker der nada..

Morale: TDC er ligeglade med ekstra kunder som bruger deres hjemmeside
som udgangspunkt for om de kan få ADSL.

Hilsen Mikkel

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-11-01 08:52

"Mikkel Bundgaard" <spam@rypevej.dk> skrev i en meddelelse
> får jeg at vide at min central ikke er parat. Det underlige er blot at
> jeg allerede har ADSL hos TDC.

Det kan være ganske vanskeligt at få sådan en simpel tjekker til at tage
højde for alle spidsfindigheder...

Tillykke til Danmark - Nu med udsigt til intelligent regering
Tillykke til Århus - Nu med udsigt til intelligent borgmester