Slikke fisse - gode råd?
Fra : Brian

Dato : 21-11-01 23:15

Davs Alle sammen.

Ny bruger i gruppen - så pænt goddag til jer alle. Jeg hedder Brian og er
29. Så skulle den formelle del vist være overstået

Well, til sagen. Jeg kunne godt tænke mig at slikke min pige til orgasme.
Jeg har prøvet at spørge hvad der er godt for hende når jeg slikker, men hun
siger bare at det er svært at forklare og at det kun er noget en pige vil
kunne forstå. Hmm, så ligger man jo lidt der og føler sig fjollet. Ud over
det kan hun godt lide når jeg slikker hende, men jeg mangler "bare lige" et
par "fif" til at komme det sidste stykke.

Så piger, kan I ikke hjælpe mig lidt her. Jeg er ikke bange for at få safter
i hele hovedet så alle råd/forslag/erfaringer modtages gerne.

Hygge og kram
B.

PS. Skulle denne posting være kommet 2 gange, så er det fordi jeg har haft
en del bøvl med mine NG'er. Beklager!

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 22-11-01 02:23

On Wed, 21 Nov 2001 23:15:22 +0100, "Brian" <b@postkasse.com> wrote:

>Davs Alle sammen.

daw :)

> [...]
>siger bare at det er svært at forklare og at det kun er noget en pige vil

er den ikke lige blevet postet den her ?
Nå men here we go again

stik 1 -2 finger op find g punkt om muligt lave en krogende kom her
bevægelse med fingerene - brug den flade side af tungen fra skede
åbning op i mind klitoris og forsøg dig så frem indtil du for en
fornemelse af at hun er med eller du har *ramt* hende !

>PS. Skulle denne posting være kommet 2 gange, så er det fordi jeg har haft
>en del bøvl med mine NG'er. Beklager!

Hmm mobilixnet ?
nej TDC nej men de har også lige været nede
men det skal sgu da være en alvorlig server fejl hvis det er over
flere dage !
du tror ikke du er kommet til at poste dem et par gange da de ikke
sådan dukkede op første gang ?
MvH
Bo

Fra : Brian

Dato : 22-11-01 15:45

> [...]
> åbning op i mind klitoris og forsøg dig så frem indtil du for en
> fornemelse af at hun er med eller du har *ramt* hende !

OK, det var også noget i den stil jeg prøvede, men jeg må jo på den igen (..
og igen og igen og...

Hvad med pigerne her på DSS? Har I ikke noget at bidrage med? Det kunne jo
være interesant at høre hvad den modtagende part har at sige i denne sag -
anyone?

> du tror ikke du er kommet til at poste dem et par gange da de ikke
> sådan dukkede op første gang ?

OT: Nej, ingen news til mig siden d. 17

Hygge Brian.

Fra : John Sahl

Dato : 22-11-01 16:34

"Brian" <b@postkasse.com> wrote in message news:3bfd0f03$0$25389$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> OK, det var også noget i den stil jeg prøvede, men jeg må jo på den igen (..
> og igen og igen og...

Gør det noget?

> Hvad med pigerne her på DSS? Har I ikke noget at bidrage med? Det kunne jo
> være interesant at høre hvad den modtagende part har at sige i denne sag -
> anyone?

Grunden til den ringe respons er at emnet kommer op for tit, gør dig selv og alle
os andre en tjeneste ved at læse et godt stykke tilbage i gruppen. Så finder du
det du søger og andre slipper for at poste svar på de samme spørgsmål om og
om igen *S*

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Brian

Dato : 22-11-01 18:08

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> wrote in message
> "Brian" <b@postkasse.com> wrote in message
>
> Gør det noget?

Ej, egentlig ikke

> [...]
finder du
> det du søger og andre slipper for at poste svar på de samme spørgsmål om

Har prøvet - no can do. Som sagt er jeg ny her og jeg har hentet hvad der
var at hente af "historiske data" og fandt ikke noget til det jeg spurgte
om. Jeg går ud fra at folk er her for at snakke og hjælpe hinanden -
også selv og der kommer gengangere. Det er jo "prisen" ved at det ikke er en
lukket gruppe. Nye ansigter kommer til og (trivielle?) spørgsmål bliver
stillet.

Hygge B.

Fra : John Sahl

Dato : 22-11-01 18:26

"Brian" <b@postkasse.com> wrote in message news:3bfd3093$0$767$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> lukket gruppe. Nye ansigter kommer til og (trivielle?) spørgsmål bliver

Tjah, det er ikke mere end 4 dage siden Tomas igen postede hans beskrivelse.

Da han ikke er her til at spamme med den igen, gør jeg det lige for ham

Tomas skriver:
Man starter blidt og stille pirrende (jeg forudsætter hun
allerede er nøgen og ligger klar til at blive slikket) Læg ud med
lange frække tungekys, udforsk hendes mund, ikke bare ind med
tungen og så mose rundt, men start stille og roligt, gør det
bestemt, det er dig der bestemmer, slik hendes læber, og stik så
tungen ind og undersøg hendes mund som om du kysser hende for
første gang, i mellemtiden er din hånd i gang på hendes krop,
glidende med flad hånd ned over maven (og hele kroppen), rundt om
navlen, ned til fissen, men ikke røre den.

Lad din hånd glide ned mellem hendes ben, men undgå at røre hende
direkte (endnu). Tag hendes arme og læg dem over hendes hoved,
som om hun skal overgive sig (det skal hun nemlig i orgasmens
vold) Sørg for at hendes hænder forbliver der som en del af det,
hver gang hun tager dem ned, lægger du dem blidt men bestemt
tilbage igen, husk det er dig der bestemmer.

De fleste kvinder kan lide at man tager føringen. Træk tungen ud
af hendes mund og slik hende blidt, sommefugleblidt ned mod
halsen. Kys hende på halsen, nap hende der med læberne, og slik
lidt, sæt læberne mod hendes hals og brug tungen glidende rundt
som om du tungekysser hende. Helt op til øret, hvis hun kan lide
at blive slikket i øret så gør det og så ned igen helt ned til
hendes skulder, slik rundt nedenunder hendes hage over til den
anden side af halsen og gentag slikkeriet der.

Slik hende så ned til hendes skuldre, din ene hånd er stadig i
gang med hendes mave og nede i hendes skridt, ikke i fissen men
rundt om og lige ved, inderlårerne, lad dine fingre blidt
kærtegne hende med blide strøg på inderlårerne op mod fissen, men
ikke røre.

Hvis hendes arme og hænder er kommet på afveje, læg dem over
hendes hoved igen. Har du jern på så pres den mod hendes lår, lad
hende mærke du er ophidset og begærer hende. Slik ned mellem
hendes bryster og slik dem så en af gangen, sådan som du vel ved
hun kan lide det og eksperimentér, slik ned af siden på brysterne
ned til armhulen og op igen, brug samme teknik med læberne
presset mod hendes hud som ved halsen, tungekys princippet,
men variér det hele tiden, indimellem med læberne presset mod
hendes hud ind imellem kun tungen, indimellem halvhårdt
indimellem blidt som en sommerfuglevinge.

Når du har slikket hendes bryster godt og grundigt, suttet på
hendes brystvorter, evt. bidt blidt i dem, alt efter hvad hun kan
lide, så bevæg din mund ned over hendes mave, slik helt ude i
siderne, medmindre hun er hammerkilden, og slik så hårdt og blidt
skiftevis, samme teknik med læberne presset mod hendes hud.

Slik hende navle, undersøg den med tungen som om du aldrig har
set og mærket den før, slik så blidt ned mod fissen. Ikke røre
den endnu. Din hånd har hele tiden været i gang hernede uden at
røre direkte. Lad begge dine hænder glide op og ned af hendes
krop, gerne helt op til hendes mund og undersøg hende med
fingrene, mens du slikker hende lige over fissen.

Lad hænderne glide ned mod hendes mave, hen over den, flad hånd,
helt ned til lige over hendes fisse. Med flad hånd mod hendes
mave lige over fissen trækker du nu hendes hud lidt op mod
ansigtet, læg mærke til at dette blotter hendes klit. Husk det,
for du får brug for det om lidt.

Slip huden og slik hende nu blidt men bestemt rundt om fissen,
ned på inderlårerne, kreds rundt om fissen i et stykke tid, lige
længe nok til at hun er ved at blive gak over at du ikke kommer
til sagen, tigger hun, så lad hende tigge lidt endnu, og så
pludselig, maser du tungen ind i hende, gerne så dybt ind du kan,
knep hende med den som en minipik. Ikke for længe, hun skal
pirres.

Slik så op mod klitten, men ikke direkte på den endnu. Slik lige
rundt om den. slik ned mellem skamlæberne, i yderkanten af fissen
mellem skamlæberne og lårene og så op på hendes mave igen, undgå
hele tiden at ramme klitten, for så pludselig at gå til den. Slik
direkte på den, blidt, hårdt skift tempo, variér slikkeriet, pir
hende ophids hende ved at slikke varierende.

Så.. når du kan mærke at nu kan hun ikke mere, evt. ved at hun
tigger, eller vrider sig stønner højt, så tag klitten ind mellem
læberne og lås din mund fast over klitten og bearbejd den, blidt
langsomt til at begynde med, find det tempo og den hårdhed der
ophidser hende mest og når du har fundet den så hold tempo og
rytme (husk det med flad hånd på maven lige over fissen?) træk
mavehuden lige over fissen op mod hendes ansigt, du vil kunne
mærke forhuden på klitten trække sig tilbage, den er nu blottet
og sandsynligvis ultrafølsom, så kommer det an på hvordan hun kan
lide det, hårdt/langsomt eller blidt/hurtigt eller blidt/langsomt
hårdt/hurtigt, men er hun først ved at komme så hold rytmen(!!)
også selvom du er ved at få krampe i kæben og tungen. Hold rytmen
til hun kommer.

Har du gjort dit forarbejde rigtigt skulle hun nu være på vej ind
i den syvende himmel, så husk det ikke tabe rytme hårdhed og
tempo, men bliv ved til hun er så langt ude at hun enten ligger
helt stille efter at have været vild eller indtil hun skubber dig
lidt væk fra klitten. Lige når hun er kommet er den sandsynligvis
så følsom at bare du ånder på den hopper hendes krop.

Husk at nusse hende dejlig og blidt mens orgasmens efterdønninger
vælter gennem hende. Hvisk evt. til hende hvor dejlig hun er og
hvor meget du elsker hende.

Det skulle være det. Men husk at det kan varieres og skal
varieres indtil det sidste øjeblik hvor den faste rytme/hårdhed
er afgørende for om hun kommer ordentligt eller ej. Der er ikke
meget der er værre end et skift i rytme og metode lige der til
sidst. (det gælder også de fleste mænd.. kære piger)

Fra : Brian

Dato : 22-11-01 18:52

> "Brian" <b@postkasse.com> wrote in message
>
> Tjah, det er ikke mere end 4 dage siden Tomas igen postede hans
beskrivelse.

Og jeg har ikke modtaget news fra d. 17 til d. 21, så det passer nok meget
godt med det var dér jeg missede noget.

> Da han ikke er her til at spamme med den igen, gør jeg det lige for ham

[snip]

Af hjertet tak - det var en glimrende beskrivelse. Kan ikke lade være med at
smile lidt for mig selv. Beskrivelsen vækker søde minder. Damn, hvor jeg dog
savner hende

Venlige hilsner Brian.

Fra : Henning

Dato : 23-11-01 03:19

> Og jeg har ikke modtaget news fra d. 17 til d. 21, så det passer nok meget
> godt med det var dér jeg missede noget.

Reset gruppen, så skulle du få ca 4-5000 indlæg

En gammel flamme? Så må man jo
håbe din nye ikke læser med her, eller
hvis hun gør, er jaloux

MVH
Henning

Fra : Brian

Dato : 23-11-01 16:34

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Reset gruppen, så skulle du få ca 4-5000 indlæg

Hmm, det burde stille den værste sult efter indlæg

> dog
>
> En gammel flamme? Så må man jo

Næ, faktisk min nuværende flamme Det er bare LANG tid siden vi har haft
tid til at være sammen på dén måde og nyde hinanden.

> håbe din nye ikke læser med her, eller
> hvis hun gør, er jaloux

Det kunne måske fyre lidt op under hende - men det er nu en anden historie
som I kan få en anden gang

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 23-11-01 01:56

On Thu, 22 Nov 2001 15:44:37 +0100, "Brian" <b@postkasse.com> wrote:

>OK, det var også noget i den stil jeg prøvede, men jeg må jo på den igen (..
>og igen og igen og...

og det reagere hun ikke erotisk på ? så er jeg sgu bange for at det er
noget pysisk - at dte på en eller anden måde virker forkert på hende -
eller så har hun bare ikke særligt mange følser i sine ædeler dele ?

der må da være kommet en forøget sekret sondring ???

MvH
Bo

Fra : Brian

Dato : 23-11-01 16:30

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah@c.dk> wrote in message

> og det reagere hun ikke erotisk på ? så er jeg sgu bange for at det er
> noget pysisk - at dte på en eller anden måde virker forkert på hende -
> eller så har hun bare ikke særligt mange følser i sine ædeler dele ?

Næ nej, hun kan godt lide at blive slikket indtil hun tigger om at få pik.

> der må da være kommet en forøget sekret sondring ???

Åh jo, dét er ikke et problem

/B

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 23-11-01 17:50

On Fri, 23 Nov 2001 16:30:12 +0100, "Brian" <b@postkasse.com> wrote:

>Næ nej, hun kan godt lide at blive slikket indtil hun tigger om at få pik.

Tjaa men det kan da meget well tænkes at dte er sådan hun har det -
selv synest jeg også at oral sex er lidt kedeligt og jeg vil da 371
gange heller ha fisse

>Åh jo, dét er ikke et problem

Nå men så sker der da noget - i den rigtigre retning
MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 22-11-01 17:02

Hej Brian og velkommen til :0)

"Brian" <b@postkasse.com> skrev i en meddelelse

> Så piger, kan I ikke hjælpe mig lidt her. Jeg er ikke bange for at få
safter
> i hele hovedet så alle råd/forslag/erfaringer modtages gerne.

Jeg kan godt lide at blive slikket rimeligt kontinuerligt
- øøhhmmm, altså på den samme måde. Ikke alle mulige
skift osv. Det kan være fedt, hvis jeg ikke sådan skal
komme, for det medfører at jeg får det ligesom i bølger,
hvor jeg skiftevis er tæt på at komme og ikke så tæt på.
Men jeg foretrækker altså et stabilt tempo, på en ensartet
måde.

Jeg kan godt lide det rigtigt vådt og blidt - måske lidt hårdere
sådan efter et stykke tid, men bestemt ikke rigtigt hårdt. Ikke
fordi jeg ikke kan "holde det ud". Jeg kan vist bare ikke rigtigt
komme ved det.

Samtidig kan jeg helt vildt godt lide at blive nusset/berørt
ved og i kussen og røven - igen kan det være fedt, når
det er vildt og "blodigt" og hårdt osv. Men det er bedst
når det er forholdsvist blidt, hvis jeg skal komme (hurtigt).

Nå, ja - og så kan det indimellem godt irritere mig for vildt,
hvis fyren slikker rundt alle mulige andre steder end på
min kilder - hvis jeg altså sådan lige skal til at komme, eller
har en eller anden fantasi kørende i hovedet eller hvis....

Det kan sikkert sammenlignes med hvis en pige sutter pik
på dig, og så hun fjerner hovedet/munden i "tide og utide"
for at kysse/slikke dine inderlår, dine nosser eller lignende
- kan være frygteligt frustrerende
(men kan også være vildt dejligt... f.eks. i begyndelsen,
bare ikke når jeg er ved at komme - hvilket jeg godt kan
"være ved" i lang tid, inden jeg rent faktisk kommer).

Hmmm... håber du kan bruge det til noget, jeg selv er
skisme næsten mere forvirret nu, end da jeg begyndte
at skrive det *LOL*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Brian

Dato : 22-11-01 18:19

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message
> Hej Brian og velkommen til :0)

Hej og tak... Virker som en hyggelig NG

> Hmmm... håber du kan bruge det til noget, jeg selv er
> skisme næsten mere forvirret nu, end da jeg begyndte
> at skrive det *LOL*

*S* Sådan kan det gå når man prøver at sætte ord på noget lidt udefinerbar
som "hvad er rart". Men jo, jeg blev klogere. Nu glæder jeg mig bare til jeg
ser hende igen og prøve at få hende til at komme hvis vi er i det humør .
Hun har aldrig kommet sammen med en fyr, kun ved egen hjælp, og jeg vil
gerne give hende en orgasme hun bare kan ligge og nyde uden at gøre andet
end være opmærksom på sig selv.

Hyggelige Hilsner B.

Fra : Sott

Dato : 22-11-01 18:43

Hej igen Brian :0)

> [...]
jeg
> ser hende igen og prøve at få hende til at komme hvis vi er i det humør
.

Dejligt, dejligt - keep up the good work *G*

> Hun har aldrig kommet sammen med en fyr, kun ved egen hjælp, og jeg vil
> gerne give hende en orgasme hun bare kan ligge og nyde uden at gøre andet
> end være opmærksom på sig selv.

Jeg kom lige til at tænke på noget (jepper - det hænder,
det skidt ).
Især yngre piger kan vist ret generelt set have svært ved
at slappe af og nyde uden at yde. Så måske ville det være
en god idé at sige til hende, at _du_ ( _ = understregning)
gerne vil have, at hun bare ligger stille og slapper af og
nyder det - og at du nok skal stoppe, når/hvis du ikke
gider mere.

Så er hun helt sikker på, at du ikke bare gør det "for
hendes skyld" (vi quinder er så fjollede, vi kan have ret
svært ved at tage imod *S*). Hun er også sikker på,
at du ikke bare "kører på" fordi hun absolut skal komme,
men at det er fordi du gerne vil, og du har ikke tænkt dig
at blive ved forevigt, men stopper når det passer dig.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Brian

Dato : 22-11-01 20:16

> Hej igen Brian :0)

Selv hej

> Jeg kom lige til at tænke på noget (jepper - det hænder,
> det skidt ).

Kender det godt - så plejer jeg liiige at ta' 5 minutter hvor jeg bare
slapper FULDstændig af

> [...]
> gerne vil have, at hun bare ligger stille og slapper af og
> nyder det - og at du nok skal stoppe, når/hvis du ikke

Hmm, det skal jeg huske. Hun er 21.

> Så er hun helt sikker på, at du ikke bare gør det "for
> hendes skyld" (vi quinder er så fjollede, vi kan have ret
> svært ved at tage imod *S*). Hun er også sikker på,

Endnu en ting til listen over "mystiske" ting ved kvinder *S*
Jeg har fortalt hende at jeg god kan lide at slikke hende og smage hendes
safter, så jeg tror hun er klar over at jeg gør det fordi jeg kan lide det
OG fordi jeg kan lide at køre noget hun synes er dejligt.

Jeg siger i hvert fald 1000 tak for inspirationen. Nu mangler jeg sådan set
kun at "pigen i mit liv" lader høre fra sig. Det er flere dage siden vi har
holdt om hinanden - det er sgu' hårdt!

Krammer B.

Fra : Sott

Dato : 24-11-01 01:25

Hej Brian :0)

> Kender det godt - så plejer jeg liiige at ta' 5 minutter hvor jeg bare
> slapper FULDstændig af

*GG*

> Endnu en ting til listen over "mystiske" ting ved kvinder *S*

Den aldrig færdiggjorte liste, det er en livsopgave at skrive
på den

> [...]
det
> OG fordi jeg kan lide at køre noget hun synes er dejligt.

Som skrevet før: Keep up the good work *hehe*

> [...]
set
> kun at "pigen i mit liv" lader høre fra sig. Det er flere dage siden vi

Godt, min "leverandør" sidder over i sofaen... gnæk, gnæk.

Søs

Fra : CeeJay

Dato : 24-11-01 14:19

> Godt, min "leverandør" sidder over i sofaen... gnæk, gnæk.
> Søs

*hehe* Hvis nogen der kender ham læser det her kan han få et nyt øgenavn:
"Leverandøren" :)

Min bror arbejdede i sin tid i en radio/TV butik og rent undtagelsesvis (det var
ikke en service de normalt gav) tog han efter fyraften ud til kunden for at
installere et fjernsyn (hun var lækker ;) )
Han endte med at installere lidt mere end blot fjernsynet , og blev siden kendt
som "installatøren" *g*

Fra : Sott

Dato : 29-11-01 20:07

Hej CeeJay :0)

"CeeJay" <usenet@ceejay.cjb.NOSPAMnet> skrev i en meddelelse

> *hehe* Hvis nogen der kender ham læser det her kan han få et nyt øgenavn:
> "Leverandøren" :)

Ikke noget dårligt navn *hihi*

> [...]
> installere et fjernsyn (hun var lækker ;) )
> Han endte med at installere lidt mere end blot fjernsynet , og blev siden

Jeg er sikker på, at det var et navn som han endte
med at holde meget af

Hallåååå CeeJay..... hvor var det liiiige du var, til
sidste dss-fest????

Tusinde hilsner
Søs

FUT: news:dk.snak.snik

Fra : Henning

Dato : 23-11-01 03:29

> [...]
>

> Hun har aldrig kommet sammen med en fyr, kun ved egen hjælp, og jeg vil
> gerne give hende en orgasme hun bare kan ligge og nyde uden at gøre andet

Mener du, at hun aldrig får orgasme, når hun har sex
med en mand?

Har i prøvet at bruge et massage-apparat samtidig med
i har sex? Min kone har sådan et lille æg, der kan ligge
og snurre mellem os, det sætter virkelig fut i hende, når
vi har sex
Hun bruger det, når hun har lidt svært ved at komme.

MVH
Henning

Fra : Brian

Dato : 23-11-01 16:39

> Mener du, at hun aldrig får orgasme, når hun har sex
> med en mand?

Kun når hun giver sig den selv før eller efter.

> Har i prøvet at bruge et massage-apparat samtidig med

Nej, det er stadig ret nyt i mellem os og vi har ikke rigtig introduceret
legetøj i sengen endnu. Det eneste vi har prøvet er en penisring. Det er
ikke skidt!

> i har sex? Min kone har sådan et lille æg, der kan ligge
> og snurre mellem os, det sætter virkelig fut i hende, når
> vi har sex
> Hun bruger det, når hun har lidt svært ved at komme.

Ok, det var måske noget der skulle prøves

Fra : Michael Falkenberg

Dato : 26-11-01 23:38

Brian:
>Det eneste vi har prøvet er en penisring. Det er
> ikke skidt!

En penisring?? Hvad er det?!

Mvh
Michael

Fra : Brian

Dato : 27-11-01 00:22

"Michael Falkenberg" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> Brian:
>
> En penisring?? Hvad er det?!
>
> Mvh
> Michael

De findes i forskellige udgaver, men fælles er at det er en lille ring der
strammer om roden af penis (der af navnet Funktionen er blodet ikke
løber så hurtigt fra den stive pik som derfor bliver stivere, tykkere og en
smule mindre følsom. Mit "sæt" består at to ringe. En til roden og en der
strammer lige bag pikhovedet. Jeg syntes det gjorde min orgasme bedre/mere
intens. Måske forde den havde være længe undervejs.

Håber det er svar nok?

Mvh. Brian

Fra : Henning

Dato : 28-11-01 16:22

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

Hej Brian

> Kun når hun giver sig den selv før eller efter.

Mange Kvinder får ikke orgasme under selve
samlejet, men som du selv beskriver, enten
før eller efter, der er dog teknikker, der ofte
leder frem til orgasme medens kvinden har
penis i sig, det er når kvinden selv styre forløbet
og manden er mer eller mindre passiv og begrænser
sig til at spænde musklerne i underliv og lår, så
kvinden har noget at onanere på/mod, hvor du
samtidig giver de kærtegn, som hun elsker, feks.
kæler hendes bryster, baller etc.
En stilling som mange kvinder kan bruge i den
forbindelse, er hvor du ligger på ryggen og
hun rider dig, evt, at du sidder halvejs op,
lænet mod sengens hovedgærde, så kan hun
bruge dit skamben til at pirre sit klitoris område
på. Nogle kvinder vil helst i samme stilling,
vende ryggen mod dit ansigt og evt presse dine
kugler blidt mod sin klitoris, ofte er det kvinder,
der elsker at blive kærtegnet på balderne, der
vælger den stilling, evt. krydret med lidt pirring
med en finger på/omkring anus.
En anden "god stilling" kan være. hun ligger på
ryggen, du ligger på siden, i en vinkel på 45~90*
med dit underste ben strakt og det andet bøjet
op over hendes skød, hendes ben lægger hun hen over
din hofte, i denne stilling, kan hun tage om det
ben du har mellem hendes, og trække det mod
sit skød og mastrubere mod det, til hun får orgasme.

Der er nok af stillinger at eksperimentere med *G*

MVH
Henning