Orange ADSL VPN - igen
Fra : Torben Pedersen

Dato : 21-11-01 21:51

ADSL routeren fra Orange Af mærket TECOM understøtter åbenbart ikke VPN, men
jeg har også en CISCO 677 router, mit problem er at i tecoms opsætning står der
at den bruger VPI 8 VCI 35, men ifølge CISCO er dette en ikke en værdi man kan
opsætte deres router til. hvad gør jeg.

På nuværende tidspunkt har jeg fået CISCO'en trained og den angiver også den
rigtige up og down stream.

Hvad gør jeg nu ??

--
Posted from port042.ds1-r21c9.adsl.mobilix.dk [62.198.88.42]

Fra : Brian Ibsen

Dato : 22-11-01 00:57

Du kan vist ikke gøre så meget...
Jeg tvivler på at du får orange til at ændre VPI/VPI til noget som 677'eren
kan klare...
Men uheldigt at man har en kombination som ikke alle routere kan lide !!

Brian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-11-01 18:13

On Wed, 21 Nov 2001 20:51:19 +0000 (UTC), "Torben Pedersen"
<torben@sajber-design.dk> wrote:

> [...]
> at den bruger VPI 8 VCI 35, men ifølge CISCO er dette en ikke en værdi man kan

Næ, en Cisco 677 understøtter kun VPI 0-3.

> hvad gør jeg.

Lærer at leve med det?
Skifter til en DSL-udbyder der tilbyder ordentligt CPE-udstyr?

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/