Rigtig meget HJÆLP.......! O95 vs O2000
Fra : @ndersson

Dato : 21-11-01 21:34

Hej alle...

Jeg har et kæmpe problem, som haster.

Min kone har skrevet en 5 sider lang filosofi rapport på en gammel laptop
med Office 95 på engelsk (laptoppen er uden cd-rom drev)
nu har jeg gemt .doc på en diskette for at åbne den i Office 2000 på dansk
på min PC for at udskrive den. Men ak De 5 sider er blevet 9 sider og der
er en masse firkanter og mærkelige tegn ind i mellem den rigtige tekst.
Flere steder midt i ordene.... og jeg kan ikke indlæse printerfiler på
laptoppen fordi de ligger på en cd-rom....

jeg har installeret ALT fra office2000 standart cd-rommen..

Hilsen

Andy

Fra : pre

Dato : 22-11-01 19:43

Så vidt jeg forstår ligger de originale filer urørte på laptoppen - og - der
er plads til at installere printerfiler, men ingen CD-ROM. Men er teksten i
Wordformat, i Rtf, eller i DOS?
Er det OK hvis den bliver printet?

Der er flere muligheder 1: Med BackUp programmet kan teksten luskes ud på en
diskette i uændret format. Det kræver blot det et tilsvarende program på
den nye PC.
2: Hvis der er et mailprogram på laptoppen, vedheft filen til en mail.
3: Mon ikke printerhalløjet kan være på én diskette? Ellers er der mulighed
for at fordele.
4: Prøv at åbne den oprindelige fil i Wordpad men undgå at ændre/gemme.
5: Du må gerne sende den "mærkelige" udgave af filen til mig så vi kan
skanne den.
6: Du må gerne skrve direkte til "slavic@image.dk for at spare tid.
pre