Deling af internetforbindelse (Esenet) - k~
Fra : Jesper

Dato : 21-11-01 20:39

Hejsa,

Jeg vil gerne dele en internetforbindelse (kabel-modem) med 1 dynamisk
IP-adresse mellem to computere. Til dette formål tror jeg nok jeg har fundet
ud af, at jeg skal have anskaffet mig en router. Hvor kan man finde sådan en
billigt, og hvad skal man købe, hvis det ikke behøver at være noget fancy?

Mvh.
Jesper

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 21-11-01 23:01

Se: http://www.proconsult.dk/go/netngrt311

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

P.S. Jeg arbejder i PROconsult, men routeren fejler ikke noget af den grund.

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 22-11-01 09:09

> [...]
> billigt, og hvad skal man købe, hvis det ikke behøver at være noget fancy?

Mere Hejsa

Du jo også bare smække et netkort mere i den ene maskine.

Men så er den anden naturligvis afhængig af den første, -men det er meget
billigere.

Elmer