Motorola cd930 - "Vent venligst med at i~
Fra : Anders Staehr

Dato : 21-11-01 12:01

Jeg har fået en Motorola cd930 mobil som har været brugt med Mobilix
taletidskort for ca. 2 år siden. Sim-kortet mangler, og jeg har nu sat
mit TeleDanmark Sim-kort i. Desværre får jeg efter at have indtastet
Pin-koden følgende besked:
"Vent venligst med at indtaste specialkode"
"Ok?"
men selv om jeg trykker på OK knappen sker der ikke mere, beskeden
forbliver i displayet.
Mon telefon er opratørlåst til Mobilix (Orange)? Kan ikke finde beskden
hverken i mobilmanualen eller i papirerne fra Mobilix (eller:
www.orange.dk)
Nogen der har en god ide?

Mvh. Anders

Fra : Morten Jensen

Dato : 21-11-01 18:59

> [...]
> forbliver i displayet.
> Mon telefon er opratørlåst til Mobilix (Orange)?

Hej !

Telefonen er simlåst, dvs du skal kontakte Orange for at få den åbnet....

Morten

--
Få din mobil unlocked - 70 kr.
Kontakt mortenjensen@get2net.dk